Fotyga ma bardzo dobra wymowę angielska

71. Data: 2010-10-25 20:11:39

Temat: Re: Fotyga ma bardzo dobra wymowę angielska
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ia4o0v$44b$9@node1.news.atman.pl...

> A to sorry oni tacy podobni.

Mało podobni.

P.

72. Data: 2010-10-25 20:13:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 22:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie, nie mamy wymagac.

No to się nie czepiajmy.

Ewa

73. Data: 2010-10-25 20:13:08

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> A to żeś strzelił :)

Spoko. Rzadko używam angielskiego w mowie.

P.

74. Data: 2010-10-25 20:15:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ia4o0v$44b$9@node1.news.atman.pl...

> Mało podobni.

Fizycznie Paweł.

--

Paulinka

75. Data: 2010-10-25 20:21:31

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ia4ohe$44b$11@node1.news.atman.pl...

> Fizycznie Paweł.

No właśnie mało.
Lech miał pieprzyk i nie tak bystry wzrok i wyostrzone rysy.
Nigdy ich nie myliłem.

P,

76. Data: 2010-10-25 20:23:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 22:02:21 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ia4ni2$44b$5@node1.news.atman.pl...

> To byl Jarek, Lech jest znany z Irasiada.

A co tam - Paulince wszystko jedno, bliźniaki w końcu, to moze nie poznam
;-PPP

77. Data: 2010-10-25 20:27:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 22:06:49 +0200, Paulinka napisał(a):

> A to sorry oni tacy podobni.

No jasne - moze ja też Ci kogoś przypominam, ze tak skaczesz mi do oczu?

78. Data: 2010-10-25 20:32:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> [...]
>
> No właśnie mało.
> Lech miał pieprzyk i nie tak bystry wzrok i wyostrzone rysy.

Ja właściwie też. Jarosław krócej urzędował w gabinetach, stąd mi się
pewnie skojarzyło, że to Lech jakąś delegację przyjmował.

--

Paulinka

79. Data: 2010-10-25 20:34:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 22:09:49 +0200, Paweł napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> [...]

Niektórym wszystko jedno, byle dokopać. A że bliźniacy, to dokopując
jednemu zawsze ma się tę pewność, że drugi też pocierpi... I zawsze człek
zadowolony, nie?

80. Data: 2010-10-25 20:35:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A co tam - Paulince wszystko jedno, bliźniaki w końcu, to moze nie poznam
> ;-PPP

Lech się zdecydowanie potrafił uśmiechać i nawet bywał publicznie
dowcipny, jego brat niestety ma na twarzy wypisaną zemstę.
Nigdy ich nie myliłam. Moja wpadka świadczy o tym, ze niespecjalnie
przywiązywałam uwagę do wpadek prezydenta i jego brata.

--

Paulinka

Eksperyment "Fotyga"
Panie Janie kochany...