Fra, znowu się wystraszyłaś mnie?

1. Data: 2013-07-15 13:05:57

Temat: Fra, znowu się wystraszyłaś mnie?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz sama, wystarczy, że Cie zdrowo o coś objadę, a Ghost tozaraz
wykorzysta, żeby wpuścić Cię w jeden ze swoich kanałów... Hartuj się
dziewczyno, nie zjem Cię, a Ghostka weź sobie wreszcie odpuść, to szujka i
tyle.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

2. Data: 2013-07-19 11:07:23

Temat: Re: Fra, znowu się wystraszyłaś mnie?
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 13:05:57 +0200, Ikselka napisał(a):

> Widzisz sama, wystarczy, że Cie zdrowo o coś objadę,

???

> a Ghost tozaraz
> wykorzysta, żeby wpuścić Cię w jeden ze swoich kanałów...

???

> Hartuj się
> dziewczyno, nie zjem Cię,

Nigdy nie podejrzewałam Cię o kanibalizm :)
A co do zahartowania, oby nikogo życie tak nie hartowało, jak mnie... Nie
życzę.

> a Ghostka weź sobie wreszcie odpuść, to szujka i
> tyle.

Póki co, nie mam powodów, by tak myśleć...

M.

3. Data: 2013-07-19 11:10:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> życzę.

> Póki co, nie mam powodów, by tak myśleć...

No to przynajmniej "antypolski smiec" nie badz taka

4. Data: 2013-07-19 11:16:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> A co do zahartowania, oby nikogo życie tak nie hartowało, jak mnie... Nie
> życzę.
Hmmm, tak uważasz? Nie miałem łatwego życia- to eufemizm. No ale mam
głębokie przekonanie, że to ma głębszy sens. Dlatego, że stopka...

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

5. Data: 2013-07-19 11:20:04

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:10:29 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to przynajmniej "antypolski smiec" nie badz taka

Ty, Ty, Ty... cyklisto, Ty! :)

M.

6. Data: 2013-07-19 11:22:19

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:20, Fragile pisze:

> Ty, Ty, Ty... cyklisto, Ty! :)

yyyyyyyyy! aś pojechała po bandzie! on się
z tego nie otrząśnie :-\

--
http://tnij.org/xbiy

7. Data: 2013-07-19 11:28:20

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:16:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hmmm, tak uważasz? Nie miałem łatwego życia- to eufemizm. No ale mam
> głębokie przekonanie, że to ma głębszy sens.

Też mam to przekonanie...

M.

8. Data: 2013-07-19 11:29:29

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:22:19 +0200, Izunia napisał(a):

> yyyyyyyyy! aś pojechała po bandzie! on się
> z tego nie otrząśnie :-\

Kask Go ochroni ;)

M.

9. Data: 2013-07-19 13:06:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kask Go ochroni ;)

No ochroni, ale lezem i kwiczem, kwiiii, kwiiiiiii!!!

10. Data: 2013-07-19 13:07:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mam to przekonanie...

jestescie wiezniami przeszlosci

PANSLAVISTO!
powiem tyle: fantastyczny facet i nauczyciel! :)
Europejski trybunał praw człowieka.
Słońce łagodnieje: będzie epoka lodowcowa?
Radwańska ścigana przez inkwizycje