Fragmin i ewentualne ryzyko związane z odmową przyjmowania leku

1. Data: 2011-11-17 05:53:17

Temat: Fragmin i ewentualne ryzyko związane z odmową przyjmowania leku
Od: ksx4system <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio dość poważnie uszkodziłem sobie nogę (uszkodzone łękotki w
prawym kolanie). W szpitalu wykonano badanie rentgenem, założono mi
opatrunek Jonesa, nakazano udać się na rezonans magnetyczny (w ten
piątek) oraz przepisano lek Fragmin. Niestety, powyższy wynalazek
dostępny jest tylko i wyłącznie jako zastrzyki (jeden za mną, dziewięć
oczekuje).

przechodząc do meritum:

Jak duże ryzyko ponoszę ignorując te zastrzyki? Pierwszy i jak dotąd
jedyny otrzymałem zgodnie z rozkładem, wczorajszy ominąłem i to samo
planuję zrobić z dzisiejszym. Jeśli ryzyko jest zbyt duże (tj. 30% i
większe szanse na poważne powikłania) - jak ograniczyć ból spowodowany
użyciem powyższych? Według rozlicznych wypowiedzi znalezionych w sieci
(nie tylko tej polskojęzycznej) ból i/lub pieczenie powinno utrzymywać
się do 15min - w moim przypadku ostatni "sygnał" pojawił się po
jakichś 20h (zgadza się, godzinach).

Pragnę nadmienić, iż kompletnie nie interesują mnie lakoniczne
wypowiedzi "duże ryzyko, musisz" - zależy mi na konkretach. Chętnie
poznam alternatywne rozwiązania problemu, także te bardziej odczuwalne
dla kieszeni (krótki research upewnił mnie, że podawane doustnie leki
tego typu mogą istnieć). W razie potrzeby jestem w stanie dostarczyć
więcej danych.

Z wyrazami szacunku,
Krzysztof Staniorowski

2. Data: 2011-11-27 14:09:00

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 06:53, ksx4system <k...@g...com> wrote:

> [...]

> dla kieszeni (krótki research upewnił mnie, że podawane doustnie leki
> tego typu mogą istnieć). W razie potrzeby jestem w stanie dostarczyć

Ryzyko jest pewnie zdecydowanie mniejsze niż 30 %. Mówię oczywiście o
ryzyku zgonu lub kalectwa. Z uwagi na potwierdzone zasługi heparyn
drobnocząsteczkowych w obniżeniu potencjalnie śmiertelnych powikłań,
stosuje się je powszechnie. Wydaje się, że preparatami doustnymi
mogącymi zastąpić heparyny są Xarelto i Pradaxa. Zdaje się, że nie są
refundowane w przypadku takich dolegliwości jak Twoje.

Pozdrawiam-
regen

3. Data: 2011-11-27 14:16:25

Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

mogącymi zastąpić heparyny są Xarelto i Pradaxa. Zdaje się, że nie są
refundowane w przypadku takich dolegliwości jak Twoje.

borelioza - gdzie (w W-wie) super lekarz
pryszcz wielkosci pomaranczy
ciagniecie nerwow stawow ?przy rozciaganiu...wyciaganiu
Co na zakwasy?
woda mineralna Muszynianka i biegunka