Frony i meble kuchenne z możliwoscią dokupienia po latach

1. Data: 2019-12-23 20:46:25

Temat: Frony i meble kuchenne z możliwoscią dokupienia po latach
Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Kuchnia mi się sypie. Ma już jakieś 15 lat, zrobiona tanio, rozpada się.

Czas coś kupić.

Ale ... z doświadczenia wiem że trzeba będzie po latach coś przerobić,
dorobić, dostawić itd itp.

Czy istnieje w którymś ze sklepów system meblowy, kuchenny, przewidziany
na bardzo długie lata? Czyli taki gdzie frony dokupie za 10 lat w tym
samym kolorze, szafki mają taki sam rozmiar itd itp? Z taką "gwarancją".

Stawiam że coś takiego może mieć IKEA ale zapytuje bo może ten genialny
pomysł jednak jest poza zasięgiem umysłów marketoidów.

Podpowie ktoś co wklepać w google?

PS. Estetyka drugorzędna, interesuje mnie funkcjonalność. Meble
poskładam samodzielnie.

2. Data: 2019-12-23 20:47:43

Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23/12/2019 20:46, heby wrote:
> frony

Fronty ;)

3. Data: 2019-12-23 21:27:19

Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-12-23 o 20:46, heby pisze:
> Cześć.

> Stawiam że coś takiego może mieć IKEA ale zapytuje bo może ten genialny
> pomysł jednak jest poza zasięgiem umysłów marketoidów.

Zgadłeś IKEA, są powtarzalni do bólu dlatego dają 25 lat gwarancji na
kuchnie.

Olo

4. Data: 2019-12-30 18:54:17

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

IKEA zmienia co jakiś czas asortyment (w tym fronty szafek i szaf), dopadło mnie to
parę razy gdy chciałem coś rozbudować (np.
kiedyś były szafy PAX szerokości 60 cm ale już ich nie ma, są 50 cm i 75 cm), a parę
lat temu zmienili w ogóle całe korpusy szafek
kuchennych.
Ale na kilka lat IKEA dobry kierunek, tylko kupuj jakieś fronty, co dopiero weszły do
sprzedaży.
Jedną ich kuchnię (choć to bardziej kantyna biurowa gdzie się czasem drugie śniadanie
czy lunch podgrzewa, a nie obiad gotuje) mam
20 lat i technicznie trzyma się bardzo dobrze (w tym lodówka Siemens).
Fronty można robić na zamówienie w dowolnych praktycznie wymiarach, jeżeli sam
składasz to dasz radę sam zamówić.
Z czasem kolory, szczególnie wystawione na światło, mogą płowieć.
Rób na typowych okuciach, np. Blum.

-----
> [...]
> Stawiam że coś takiego może mieć IKEA ale zapytuje bo może ten genialny pomysł
jednak jest poza zasięgiem umysłów marketoidów.

Działka rolno budowlana
Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania działki?
papier ścierny
Tania kamera o sensownej jakosci obrazu
Okno VELUX