Frytki w mikrofalach...

1. Data: 2001-02-17 17:08:22

Temat: Frytki w mikrofalach...
Od: "molo" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie moze ktos z szanownych grupowiczow jak
przyrzadzic frytki w mikrofalowce?
Poszukuja takza czegos w rodzaju ksiazki kucharskiej
w ktorej znalazlbym przepisy do mikrofali, bo niedawno
sprawilem sobie takie cacko, a nieweim jak to obsluzyc...
z gory dziekuje
i pozdrwiam
molo

1. Data: 2001-02-19 09:32:22

Temat: Re: Frytki w mikrofalach...
Od: "grzegorz drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuja takza czegos w rodzaju ksiazki kucharskiej
> w ktorej znalazlbym przepisy do mikrofali,

http://www.restaurants.pl/mikrofalowka.htm - niewiele tego jeszcze, ale zawsze cos na
dobry początek.

Pozdrawiam

Grzgorz Drabik

1. Data: 2001-02-19 10:50:03

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "molo" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w ktorej znalazlbym przepisy do mikrofali, bo niedawno
> sprawilem sobie takie cacko, a nieweim jak to obsluzyc...

czesc
Przekonalam sie, ze najlepsza jest ksiazka kucharska do konkretnej
mikrofalowki,
no ale jak nie dostales to trudno :-((
Ja mam Pospieszynskiej, ale zmienilam kuchenke i braklo mi przepisow z
grilem.
Zwroc uwage czy w przepisach uzywa sie samych mikrofal czy tez grilla,
termoobiegu, talerza
Crisp i dobierz ksiazke do swojej kuchenki.
Mozna tez dostosowac stare przepisy, ogolnie stosuje sie mniej soli i
przypraw oraz wody.
Jak bedziesz chcial wiecej wiadomosci pisz na priv.

Pozdrowienia
Ajka
------------------------

PS Frytki z mikrofalowki sa okropne :-)))

1. Data: 2001-02-20 12:35:24

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajka wrote:

> PS Frytki z mikrofalowki sa okropne :-)))

co racja to racja.
co prawda nigdy nie robilam "od podstaw", ale kupne z mikrofali wychodza
fuj!
choc jesli juz to radze uzywac rownolegle grilla, a pozniej jeszcze troche
potrzymac na samym grillu - wychodza lepsze.

co do przepisow to w domu uzywalismy mikrofale glownie do
odgrzewania.niedawno jednak sama tez sobie kupilam i wlasnie od niedawna
sie ucze :)

kilka przepisow znajdziesz w puszccce - http://puszkkka.spinacz.pl
w menu po lewej stronie wybierz rodzaj diety lakto-ovo- i kategorie:
mikrofala. czesc przepisow pochodzi z restaurants.pl
mam nadzieje ze z czasem bedzie ich przybywac. tym bardziej ze ostatnio
tesciowej kupilismy mikrofale, a ona w kuchni po prostu cuda wyczynia! w
dodatku uwielbia specjalnie dla mnie robic weganskie cuda :)))))) wiec mam
nadzieje ze troche przepisow mi skapnie to sie oczywiscie podziele ;p

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-20 15:50:21

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Kazala" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| choc jesli juz to radze uzywac rownolegle grilla, a pozniej jeszcze troche
| potrzymac na samym grillu - wychodza lepsze.

Przecież nawet na opakowaniach frytek mrożonych jest napisane o używaniu
funkcji crisp. Ew. termoobieg. Bez tego są niejadalne. :-(

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-02-21 08:38:58

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> Przecież nawet na opakowaniach frytek mrożonych jest napisane o używaniu
> funkcji crisp. Ew. termoobieg. Bez tego są niejadalne. :-(

tak, ale tam jest o uzywaniu jednoczesnie. a ja pozniej jeszcze na samym
grilu je troche przytrzymuje - wtedy sa troche smaczniejsze (przetestowane
na rodzinie ;).

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl