Frywolitki - Krakow

1. Data: 2002-05-20 07:32:41

Temat: Frywolitki - Krakow
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mile Panie,
wlasnie sobie skojarzylam, ze duzo jest tutaj mieszkanek Karkowa.
A ja jutro popoludniu i w srode dopoludnia bede odpoczywac w tym
pieknym miescie :-))
Jezeli chcialybyscie zobaczyc oczko frywolitki - sprobowac same je
wykonac - to bardzo chetnie sie z ktoras z Was spotkam i dalej to juz
pojdzie - jedna nauczy druga, druga trzecia itd itp :-))))
Jezeli mialybyscie czas wieczorkiem lub popoludniu we wtorek- to pod
Adasiem mozemy sie umowic. Zeby bylo latwiej rozpoznac- jak nie
bedzie padac- to u stop Adama bede frywolitkowac :-)))

Jezeli ktoras z Was chcialaby - jestem do dyspozycji :-)))

Pozdrawiam
Maciachowa
czyli Kasia z Pabianic
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-05-20 14:12:28

Temat: Re: Frywolitki - Krakow
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciachowa <m...@w...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

> Jezeli mialybyscie czas wieczorkiem lub popoludniu we wtorek- to pod
> Adasiem mozemy sie umowic. Zeby bylo latwiej rozpoznac- jak nie
> bedzie padac- to u stop Adama bede frywolitkowac :-)))

Napisz, kiedy bedziesz w 3miescie, znajdziemy Ci jakies meskie stopy:) i nas
nauczysz:)

Elzbieta

1. Data: 2002-05-20 17:25:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acb0h7$6f5$...@n...tpi.pl...

> Napisz, kiedy bedziesz w 3miescie, znajdziemy Ci jakies meskie stopy:) i
nas
> nauczysz:)
>
> Elzbieta

mogą być mojego męża, przynajmniej będę miałą blisko, hihihi (uciekam, bo
jeszcze w blond łeb dostanę)

wkn

1. Data: 2002-05-20 18:01:38

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):
> mogą być mojego męża, przynajmniej będę miałą blisko, hihihi (uciekam, bo
> jeszcze w blond łeb dostanę)

Oczywiscie, moga byc stopy meza Wkn ;))) Zapraszamy do 3miasta baaaaardzo
cieplutko :)))

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta
(Gdansk)

1. Data: 2002-05-20 18:41:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acbdod$ns7$...@n...tpi.pl...

> Oczywiscie, moga byc stopy meza Wkn ;))) Zapraszamy do 3miasta baaaaardzo
> cieplutko :)))

ja myślałam że po głowie za te kopyta dostanę, a tu jeszcze mnie dopingują.
Nóżki, nóżki, zimne nóżki na sprzedaż, tanio wynajmę! hehehe, dobrze że ten
od nóg nie widzi, co piszę, o zgrozo, wyleciałabym z 8 piętra, oglądając po
drodze lasy, morze, a na końcu chodnik ;-)))

dorotek wkenek

1. Data: 2002-05-20 20:02:56

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acbbq3$81b$...@n...tpi.pl...

> mogą być mojego męża, przynajmniej będę miałą blisko, hihihi (uciekam, bo
> jeszcze w blond łeb dostanę)

Mialam na mysli nieco starsze stopy:), przeciez Kasia bedzie pod wrazeniem
stop wieszcza, ale kto wie, moze to jakas przepowiednia dla meza Wkn:))

Elzbieta

1. Data: 2002-05-20 20:51:32

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2002 19:25:57 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> napisał(a):

>mog? by? mojego m??a, przynajmniej b?d? mia?? blisko, hihihi (uciekam, bo
>jeszcze w blond ?eb dostan?)

PAC !!!! ;-)

A tak powaznie - mialam do wyboru Krakow lub Gdansk na te dwa dni. Ale
ze w Krakowie mam przyjaciolke (poznana daaawno temu via internet :-))
i moje nagle przyjazdy jej juz nie szokuja- to i wybor byl szybki. A
co do stop Twego meza :-)))))))))))))))) - jak beda widoczne z
baaaardzo daleka (cobym na nie trafila) to mozemy sie kiedys w ich
poblizu umowic :-)))

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-05-20 21:08:14

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2002 20:01:38 +0200, "AtaBe" <a...@o...pl>
napisał(a):

> Zapraszamy do 3miasta baaaaardzo
>cieplutko :)))
>
>Pozdrawiam serdecznie,
>BeAta
>(Gdansk)

O to to !!!!!!!!! ;-)
wlasnie o takiej reakcji marzylam :-))))

A moze nad morze? - juz zaczyna mi sie snic morze (5 lat nie
widzialam) i czuje ze MUSZE je zobaczyc.
Pewnikiem w jakas soboto-niedziele tam zawitam (3miasto mam na mysli)
wiec czemu by sie nie spotkac z czolenkami w garsci? ;-)
Tylko te stopy meza wkn ;-))) czy zdaza urosnac do tego czasu tak jak
wielkie sa stopy wieszcza w Krakowie? ;-))
Pozdrawiam
Maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-05-21 12:43:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciachowa <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
.

> A moze nad morze? - juz zaczyna mi sie snic morze (5 lat nie
> widzialam) i czuje ze MUSZE je zobaczyc.

wiesz co? ja Ci zaraz jakieś zdjęcie z okna cyfrówką strzelę i wyślę na
pocztę, chcesz? Dziś widać nawet nieźle spory kawał morza :)

Wkn
ps. a nogi pojechały dziś służbowo do Słupska :)

1. Data: 2002-05-21 14:38:40

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acdfkc$9pr$...@n...tpi.pl...

> wiesz co? ja Ci zaraz jakieś zdjęcie z okna cyfrówką strzelę i wyślę na
> pocztę, chcesz? Dziś widać nawet nieźle spory kawał morza :)

Przymorze? Brzezno?

Elzbieta

Pustki?
OT Matura!