Frywolitki-jak zakonczyc kółeczko

1. Data: 2005-08-03 13:39:25

Temat: Frywolitki-jak zakonczyc kółeczko
Od: "asia" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak zakonczyc kwiatuszek...mam zrobione 6 koleczek i chce je polaczyc.
Jak to zrobic bo męcze sie juz .....pozdrawiam
Asia

2. Data: 2005-08-03 15:34:21

Temat: Re: Frywolitki-jak zakonczyc kółeczko
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam.

Ja kółeczka lłączę od razu w trakcie pracy pikotkamirwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl

3. Data: 2005-08-03 15:39:49

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja kółeczka lłączę od razu w trakcie pracy pikotkamirwisu OnetNiusy:
> http://niusy.onet.pl
>
> A ja połączyłam 5 kólęczek a z ostatnim mam problem jak polączyc juz ostatnie
z pierwszym?
Pozdrawiam Asia

4. Data: 2005-08-03 15:51:38

Od: "Halina Borowska" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6 kółeczko łączę też pikotkami z środkowym kółeczkiem 5 kółeczkiem i 1

5. Data: 2005-08-03 16:46:54

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakby tu powiedzieć i nie namącic - musisz sie "włamać" do tej pikotki z
pierwszego kólka od spodu. Tzn. ukladasz koronke na reku i wkłuwasz się
szydełkiem w pikotkę od góry, ale szydełko trzymasz pod koronką, a nie nad
nią, jak przy innych.Nitkę wyciągasz pod spód i czółenko tez przekładasz pod
spodem. Wszystko dzieje się pod koronką, bo inaczej Ci sie pokrzywi. Inaczej
nie umiem tego opisac, ale może Ci pomogłam:)

6. Data: 2005-08-03 20:05:15

Od: Olgasw <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia napisał(a):
> Witam.
> Jak zakonczyc kwiatuszek...mam zrobione 6 koleczek i chce je polaczyc.
> Jak to zrobic bo męcze sie juz .....pozdrawiam
> Asia

A ja do zakanczania uzywam igly...
Jedna nitke wbijam w "daszki nad slupkami" w luku, a druga nitke w kolko.
Nigdy mi sie nie rozwiazala robotka, a wyglada calkiem niezle...
Pozdrawiam
Olgasw

7. Data: 2005-08-04 18:11:04

Od: "Asia" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inaczej
> nie umiem tego opisac, ale może Ci pomogłam:)

Bardzo serdecznie dziekuję......i pomyslec,ze ja jescze
rok temu ppotrafilam to zrobic,a teraz po rocznej calkowitej
przerwie,uleciala mi cala umiejetnosc frywolitkowania:(
ale sie nie poddam i bede walczyc ;)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich.
Asia

w poszukiwaniu zbytu