Fryzjer-strony

1. Data: 2006-03-31 06:40:45

Temat: Fryzjer-strony
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos może mnie poratować adresem strony www na której pokazują jak obcinać
włosy dzieciom? Mój synek stanowczo odmawia wizyt fryzjerskich ( tak domowych
jak i w salonie)więc chcę spróbować robić to samodzielnie jakikolwiek miałby to
by byc efekt końcowy. Z góry dziękuję. Agnieszka

2. Data: 2006-03-31 11:28:04

Temat: Re: Fryzjer-strony
Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl>
napisał w wiadomości news:0c04.00000022.442cceec@newsgate.onet.pl...
> [...]
> miałby to
> by byc efekt końcowy. Z góry dziękuję. Agnieszka

Jak synek, to kup tylko maszynkę, ustaw na 2 lub 3 i po kłopocie :)
Z córką są większe problemy ;)

Pozdrawiam,
Radek

3. Data: 2006-03-31 16:28:05

Od: "Dorothy" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może spróbuj znaleźć takiego fryzjera jaki jest w Gean-ie w Gdańsku. Mają
tam taki specjalny fotelik z ekranem. Fryzjer tnie a maluch ogląda bajeczki,
może chwyci.

4. Data: 2006-03-31 18:50:30

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> ciach

> Jak synek, to kup tylko maszynkę, ustaw na 2 lub 3 i po kłopocie :)
> Z córką są większe problemy ;)
>
> Pozdrawiam,
> Radek

niekoniecznie! moi obydwaj bali się i maszynki i nożyczek. strony niestety nie
znalazłam..... przeszłam krótkie przszkolenie u mojej fryzjerki, nabyłam
nożyczki fryzjerskie i jednego cięłam w łazience podczas kąpieli- a drugiego
tego bardziej delikatnego podczas... snu... zabieg trwał 3 dni a właściwie 3
wieczory:) 1 jedna strona, 2 druda strona głwy 3 - poprawki... to był dramat
zwłaszcza,że zdolnościi mam średnie... ale na pocieszenie dodam ,że już wyrośli,
chodzą dzielnie do fryzjera i fryzurki noszą krótkie... powodzenia.

5. Data: 2006-04-03 09:20:08

Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam taki specjalny fotelik z ekranem. Fryzjer tnie a maluch ogląda bajeczki,

Niestety nie działa. Znalazłam nawet super sympatyczną fryzjerkę, która
przyjeżdza do nas do domu ( i wtedy oczywiście włączamy bajkę) ale i to nie
zawsze działa.Trudno- do wszystkiego trzeba dorosnąć.Pozdr.Agnieszka

Normalnie mam fefry...
KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Urodziny dla 5-7 latka
Dewocjonalia i galanteria komunijna dla dzieci
gdzie dobry stomatolog i ortodonta Wawa Kabaty?