[Fwd: Roze- pytanie]

1. Data: 2000-01-29 07:20:20

Temat: [Fwd: Roze- pytanie]
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Puszczam jeszcze raz bo chyba nie doszlo. Jezeli jednak doszlo to z gory
przepraszam za "zasmiecanie" grupy :-)

Pozdrowienia,
Anka

--
CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? http://www.empik.com/ft2k.htm
Milenijna Loteria Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-29 17:47:51

Temat: Re: [Fwd: Roze- pytanie]
Od: w...@p...onet.pl (Wiesia Karpowicz) szukaj wiadomości tego autora

Witam Aniu.
Ostatnio wyczytalam, ze do pojemnikow sadzi sie roze z grupy
Patio.Niestety nie wiem czy mozna je gdzies kupic.
Nie mam doswiadczenia z sadzeniem roz w donicach, sadze je na dzialce,
natomiast moja sasiadka co roku sadzi pienne roze na balkonie. Kupuje
je wiosna i kwitna jej cale lato. W tamtym roku miala Friesie w dosc
duzej donicy i The Fairy w skrzynkach balkonowych. Nie przechowuje
ich, bo eksperymentuje co roku z innymi. Wczesniej kupowala roze
sprowadzane chyba z Holandii w takich dlugich pudelkach, ale te rosly
jej gorzej.
Kup wiosna jakies roze, posadz, zobaczysz, ze Ci pieknie zakwitna,
w koncu to nie jest az tak duzy wydatek
Pozdrawiam, Wiesia Karpowicz

Wiesia Karpowicz

e-mail:w...@p...onet.pl
http://friko.onet.pl/ko/wukar

1. Data: 2000-01-29 17:48:01

Od: w...@p...onet.pl (Wiesia Karpowicz) szukaj wiadomości tego autora

Witam Aniu.

1. Data: 2000-01-30 18:57:52

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote:

> Witam Aniu.
> Ostatnio wyczytalam, ze do pojemnikow sadzi sie roze z grupy
> Patio.Niestety nie wiem czy mozna je gdzies kupic.

Sprobuje poszukac :-).

> [...]
> natomiast moja sasiadka co roku sadzi pienne roze na balkonie. [ciach]
> Kup wiosna jakies roze, posadz, zobaczysz, ze Ci pieknie zakwitna,

No pewnie, ze nie az taki duzy. Jezeli moglabym sie jeszcze troche
ponaprzykrzac ;-), czy moglabys mi podpowiedziec jaka odmiana kwitnie
dlugo obficie i intensywnie pachnie?

Wielkie dzieki,
Anka

1. Data: 2000-02-02 17:57:17

Od: w...@p...onet.pl (Wiesia Karpowicz) szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jan 2000 19:57:52 +0100, s...@k...net.pl

Dlugo kwitnie i ladnie pachnie Friesia, poza tym mozna ja wszedzie
kupic. Poogladaj strone Rafala, tam jest spory wybor roz i opisy, na
pewno znajdziesz roze, ktora Ci sie spodoba.
Zycze powodzenia, Wiesia Karpowicz

1. Data: 2000-02-03 12:11:00

Temat: Re: [Fwd: Roze- pytanie]+ rozyczka miniaturwa
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote:

> [...]
> kupic. Poogladaj strone Rafala, tam jest spory wybor roz i opisy, na
> pewno znajdziesz roze, ktora Ci sie spodoba.

Mam zamiar tylko jakos nie moge sie zwlec o 6.00 rano, zeby troche
posiedziec w Sieci. Jak tylko zaczelam myslec o rozach od razu
pomyslalam o stronie Rafala :-).

> Zycze powodzenia, Wiesia Karpowicz

Wielkie dzieki :-). A propos, czy rozyczki miniaturowe, te w doniczkach
sprowadzane z Holandii, mozna probowac wysadzac do donic i hodowac na
balkonie? Kiedys taka kupilam i mi zdechla, napisalam do "Kwietnika" i
dostalam odpowiedz, ze musze ja jak najszybciej wysadzic do gruntu, bo
wdomu po prostu jej nie utrzymam. Zastanawiam sie tylko jak to jest z
mrozodpornoscia.

Anka

--
Nudne zakupy byly wczoraj - dzisiaj jest http://www.interaukcja.pl
Aukcja internetowa dla kazdego, osob prywatnych i firm - Gratis !

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-03 15:13:22

Temat: Odp: [Fwd: Roze- pytanie]+ rozyczka miniaturwa
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> pomyslalam o stronie Rafala :-).

Dziekuje :-)
Ale na temat: Roze miniaturowe, hodowane w doniczkach, rosna w komfortowych
warunkach. Sa "pedzone", nikt nie ma czasu na ich hartowanie i nadmierna
ochrone. Ogrodnik chce jak najszybciej towar wyprodukowac i sprzedac. Ten
system jest szczegolnie dobrze rozwiniety w Holandii, gdzie z samej
definicji, niemalze, rosliny sa "jednorazowego uzytku". Aby temu zaradzic
musisz na prawde bardzo sie starac i faktycznie wsadzic rozyczke w ziemie. W
gazonie, czy innej donicy raczej nie ma duzych szans. Najlepiej, chcac taka
miniaturke utrzymac na balkonie, jest ja rozmnozyc. Wtedy uzyskarz krzew o
nowych wymaganiach i odpornosci. Taka roza juz powinna rosnac.
A na przyszlosc nie pisz do Kwietnika, tylko do nas ;-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-02-05 08:19:22

Temat: Re: Odp: [Fwd: Roze- pytanie]+ rozyczka miniaturwa
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> [...]
> warunkach. Sa "pedzone", nikt nie ma czasu na ich hartowanie i nadmierna

Wielkie dzieki. Wiedzialam, ze moge na Ciebie liczyc :-)
> A na przyszlosc nie pisz do Kwietnika, tylko do nas ;-)

Jak pisalam do Kwietnika to jeszcze nie wiedzialam, ze istnieje cos
takiego jak grupy dyskusyjne :-)))

Pozdro,
Anka

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-05 14:01:46

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .
> dostalam odpowiedz, ze musze ja jak najszybciej wysadzic do gruntu, bo
> wdomu po prostu jej nie utrzymam. Zastanawiam sie tylko jak to jest z
> mrozodpornoscia.

Ja kupilam i wsadzilam do gruntu . Swietnie sie przeyrzymala. Troche okrylam
kora na zime.

Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-06 00:40:53

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kora, to nie najlepszy pomysl na okrywanie roz, chyba, ze jest bardzo drobno
zmielona. Najlepsze jest kopczykowanie torfem lub zwykla ziemia.

--

Jaki program do projektowania ogrodów
pszczółki w stawku?
wierszyk