GARY!! KUPUJCIE GARY !!!

1. Data: 2013-07-09 20:15:55

Temat: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakieś 2-3 tygodnie temu drynda mi telefon... Chebel, słucham... Szanowny Panie
Stachu Cheblu, został Pan wylosowany jako jeden z niewielu na spotkanie z Miszczem
Okrasą, w nagrodę otrzyma Pan unikatowe przepisy i możliwość zakupu nadgarów marki
Philipiak. Hmm, termin mi pasi, w zasadzie w ów Piątek gówno mam do roboty, Okrasa
w/g mnie ma polot w kuchni, sympatyczny gościu, więc jak najbardziej !! Pani mnie
tam zaklepie na to spotkanie!!

Właże na spotkanie... Boszsz..., zaś walnęłem jakiegoś "Faux Pasa", bom w dżinsach, a
tutaj witają mnie faceci zagarniturzeni, okrawaceni, wokół od groma i nazot ludków z
nieco bardziej pożółkłym PESELEM od mojego...

Tera zaczyna się SZOŁ!! Na platę indukcyjną wjeżdża kawałek kurczyny.. Najpierw 3-4
minuty rozgrzewania gara, następnie wyłanczmy indukcyjne ciulstwo, wrzucamy ścierwo
do gara i... SAMO SIĘ ROBI!! Bez soli i bez tłuszczu!!

Hmm..., podnoszę śmiało łapę i zaczynam se robić jajca z tego szoła: "Proszę Pana, co
ma sól do pieczenia i w czym ów gar ją zastępuje?" Odp.: No wiecie Państwo, no tego,
hmm, no da się z solą, ale po co, bo to jest szkodliwe, i takie tam srelemorele..
Zaś łapę podnoszę i pytam, czy na "denaturowym prymusie na denaturacie, na
aluminiowej patelni" sól będzie bardziej szkodliwa niż na tych garach? TAK!!! Bo
powstają szkodliwe związki - odpowiada Okrasa.

Jakie pytam - Chlorowo-Sodowo-Glinowe ! Taką uzyskuję odpowiedź, Ci z pożółkłymi
peselami biją brawo!! No to pytam, co się stanie jeżeli na tą patelnię z Alu nie
sypnę soli.. Odp.: to będzie OK! No to po kiego Wacka mi Wasz gar? Wystarczy nie
sypać soli!! Nieprawda, bo jak Pan sypniesz soli , to powstaną związki z ALU...
JAPIER.... Dziadki zaś to kupują i brawa biją krawaciażowi.

A teraz Szanowni Państwo losujemy bonusa na upust 50% na zakup garów!! Chwila
napięcia, krawaciaż myrda jakimiś losami w kotle, który za chwilę chce komuś
opierdzielić, Okrasa robi pełną napięcia minę i ogłasza wynik: Pierwszym Zwycięzcą
jest... STACHU CHEBEL !! BRAWA !! Dziadki szaleją i gratulują mi!! Podlatuje
krawaciaż z papierami, wpycha mi je w łapy, za jedyne 4kPLN. Czuję się jak MacCartney
na Narodowym, albo jeszcze lepiej bo mi Parkera nie w lewą, a w prawą łapę wciskają.
Wrzawa jak podczas tsunami!!

Owacje na cześć Stacha Chebla w końcu ucichły, Chebel zadaje pytanie: A po kiego mi
Wacka gary za 4kzł, skoro za parę stówek można kupić identyczne gary za max. parę
stówek, też z "nierdzewki". I teraz włączyła się OKRASA!! Tylko na to czekałem!!

- Proszę Pana, istotnie, te z hipermarketów są wykonane ze stali nierdzewnej,
natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

- Ziemniak i kartofel, to też w/g Pana różnica?

2. Data: 2013-07-09 21:06:03

Temat: Re: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2013 20:15, s...@g...com pisze:
> Jakieś 2-3 tygodnie temu drynda mi telefon...

R E W E L A C J A :D
--
Pozdrówki
Anai

3. Data: 2013-07-09 22:01:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jul 2013 11:15:55 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

> - Ziemniak i kartofel, to też w/g Pana różnica?

No i co dalej? - bardzo ciekawe :-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

4. Data: 2013-07-09 23:12:50

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lipca 2013 22:01:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

A cóż więcaj miało być poza tem, że Pan Okrasa trochę się zachłysnął i zakłopotał.
Ciekawe? A cóż do cholery maże być w tych g..no niekawych sprzedajnych czasach, gdzie
BIGOS robią ze słodkiej kapuchy, faszerowany "wędzonką" z marketu. Boszsz..., nie
róbmy se jaj!! Szkoda , że Pan Okrasa za parę grajcarów robi w bambuko emerytów. Hmm,
takie czasy....

5. Data: 2013-07-10 00:40:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jul 2013 14:12:50 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
róbmy se jaj!! Szkoda , że Pan Okrasa za parę grajcarów robi w bambuko emerytów. Hmm,

Bingo :-(

6. Data: 2013-07-10 07:08:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lipca 2013 20:15:55 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

> - Ziemniak i kartofel, to też w/g Pana różnica?

a jednak - chlorek glinu AlCl3, ktory jak sie uwaza jest powodem powstawania choroby
alzheimera. czy powstaje w produktach przyrzadzanych w aluminiowych naczyniach?
dokladnie nie wiadomo, ale lepiej nie uzywac takowych w kuchni. w szczegolnosci do
potraw kwasnych!

7. Data: 2013-07-10 08:24:37

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naczyniach? dokladnie nie wiadomo, ale lepiej nie uzywac takowych w kuchni. w

Ty tak na poważnie? Ostatnie naczynie aluminiowe jakie widziałem to była
menażka wojskowa, która wziąłem na obóz wędrowny. Jeszcze w stanie wojennym.

8. Data: 2013-07-10 08:30:17

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 20:15, s...@g...com pisze:
> [...]
natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

> - Ziemniak i kartofel, to też w/g Pana różnica?

No proszę, scenariusz niemal toczka w toczkę, jaki sobie wyobrażałam,
kiedy spławiałam panie zapraszające mnie wielokrotnie przez telefon.
Sądziłam tylko, że Okrasa się na tych spotkaniach osobiście w ogóle nie
pojawia, jeno per procura. ;)

Ewa

9. Data: 2013-07-10 08:31:43

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 07:08:48 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:

> [...]
naczyniach? dokladnie nie wiadomo, ale lepiej nie uzywac takowych w kuchni. w

Takie pierdle sprzedawaj razem z Okrasą. Jeżeli na skutek "pitraszenia" NaCl na
patelni z Al uda Ci się otrzymać AlCl3, to dostaniesz nagrodę Nobla w dziedzinie
chemii. Póki co, zasługujesz na nagrodę Jobla.

10. Data: 2013-07-10 08:37:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-10 08:24, obywatel Robson uprzejmie donosi:

> Ty tak na poważnie? Ostatnie naczynie aluminiowe jakie widziałem to była
> menażka wojskowa, która wziąłem na obóz wędrowny. Jeszcze w stanie
> wojennym.

Może to już Alzheimer?

Babka cytrynowa jak od Sowy
Re: Cummul - przyprawa ktorej nie znam