I co słychać ?

21. Data: 2009-03-29 16:14:44

Temat: Re: GENERALNIE Re: I co słychać ? (was: I co słychać ?)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> limicie karty lub szybkości jej wyjmowania... No cóż, pewna epoka
> odeszła, ale to nie znaczy, że dla wszystkich, lecz tylko dla tych, dla
> których żadne formy nigdy nie istniały - wieś, wieś, wieś... a raczej
> jej pewien rodzaj. Bo choć sama korzenie mam na wsi, to mój dziadek
> nigdy nie pozwolił na to, aby babcia wodę dźwigała ze wspólnej (hie,
> hie... - medeo) studni, a i korale czy perfumy ona wybierała, a on
> płacił za nie... Do kościoła zaś to on jej drzwi otwierał, choć inne
> kobiety musiały jeszcze swoim chłopom drogę torowac.

Mętalnie normalnie chłop jestem. Nawet nie menszczyzna

Qra

22. Data: 2009-03-29 16:21:18

Temat: Re: I co słychać ?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Musiałabyś mieć w domu meżczyznę - tu solo nie da rady,

Nie dam Ci tej satysfakcji, niestety - wolę mężczyzn poza domem. Dwa
razy już zamki zmieniałam i więcej nie mam zamiaru :D

> musisz sama wyciągać wszędzie te swoje karty i tak, nie
> wliczasz się zatem w target :->

Nie muszę. Mogę gotówką. Albo przelewem :P
Mogę nie wyciągać portfela wcale (jak dobrze jest mieć przewlekłą
chorobę i dziecko, które samo może wrócić do domu).

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-03-29 16:26:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> A se wszyję właśnie! Na prima aprilis :D

A to się zaszywaj!

> To karm sama :)

Nie mam aż tyle ziarna, jeszcze sama z głodu zdechnę.

Qra, w sumie na jedno wychodzi - zdechnę kiedyś

24. Data: 2009-03-29 16:30:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> A to się zaszywaj!

To pożycz ten sznurek (porządnie musi być!) :)

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2009-03-29 16:48:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Nie dam Ci tej satysfakcji, niestety - wolę mężczyzn poza domem. Dwa
> razy już zamki zmieniałam i więcej nie mam zamiaru :D

Dobrze że nie masz syna. Musiałby zamieszkać na wycieraczce :-)

Qra

26. Data: 2009-03-29 17:08:30

Temat: Re: GENERALNIE Re: I co słychać ?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> lub szybkości jej wyjmowania... No cóż, pewna epoka odeszła

No cóż, czas najwyższy się z tym pogodzić, zamiast budować fikcję.

> Bo choć sama korzenie mam na wsi, to mój dziadek nigdy nie pozwolił na to,
> aby babcia wodę dźwigała ze wspólnej (hie, hie... - medeo) studni, a i
> korale czy perfumy ona wybierała, a on płacił za nie...

Zaraz, zaraz, czy przypadkiem nie pisałaś niedawno, że Twój dziadek
(rzemieślnik, dekarz bodajże?) babcię zamęczył pracą w polu?

Ewa

27. Data: 2009-03-29 17:09:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>
gqoaek$gu8$...@n...news.neostrada.pl

> No cóż, czas najwyższy się z tym pogodzić, zamiast budować fikcję.

> Zaraz, zaraz, czy przypadkiem nie pisałaś niedawno, że Twój dziadek
> (rzemieślnik, dekarz bodajże?) babcię zamęczył pracą w polu?

To był ten drugi dziadek.

Saulo

28. Data: 2009-03-29 17:14:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Dobrze że nie masz syna. Musiałby zamieszkać na wycieraczce :-)
>
> Qra

Może ma, ale jeszcze nie rządzi wyłącznie...

29. Data: 2009-03-29 17:18:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Dobrze że nie masz syna. Musiałby zamieszkać na wycieraczce :-)

Nie wiem, czy umiałabym wychować chłopaka, szczególnie sama :P

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2009-03-29 17:19:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Może ma,

... tylko o tym nie wiem? ;)

> ale jeszcze nie rządzi wyłącznie...

Od wyłącznego rządzenia to jest monarchia absolutna.

--
Pozdrawiam - Aicha

Jihały kozaky...
Można wychować gwałciciela...
Chcą zlinczować Papieża prezerwatywami-módlmy się;-))))
Hej, horiłka!!!
działa wam onet? [OT]