Troche głupie pytanie

11. Data: 2004-10-30 23:04:10

Temat: Re: Troche głupie pytanie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Oct 2004 00:52:26 +0200, Jotte wrote:

> Ja mam. 0,5 kg lub więcej gotowanego bobu. Szczególnie na pusty żołądek
> Niemniej odcień zieleni pozostawia sporo do życzenia...

:) Podejrzewam, że szpinak sprawdził by się równie dobrze:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2004-10-30 23:10:08

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:2q3kvydcp64d.dlg@always.coca.cola Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> pisze:

> :) Podejrzewam, że szpinak sprawdził by się równie dobrze:)
Jest to wielce prawdopodobne. Aczkolwiek przed osobistym empirycznym
sprawdzeniem tej teorii powstrzymuje mnie ewentualność huraganowej
akceleracji perystaltyki jelit. ;)

Jotte

13. Data: 2004-10-31 06:33:01

Temat: Re: GOOGLE: Green Stool (Troche głupie pytanie)
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czego powodem może być wydalanie zielonego kału?

http://www.wrongdiagnosis.com/sym/green_stool.htm

Possible causes of symptom: Green stool: The following medical conditions
are some of the possible causes of Green stool as a symptom. There are
likely to be other possible causes, so ask your doctor about your symptoms.

a.. Salmonella - can cause greenish stool (usually diarrhea)
b.. Giardia - can cause greenish stool (usually diarrhea)
c.. Swallowed postnasal drip - ie. from an upper respiratory disorder
d.. Intestinal disorder
e.. Starvation stools - usually in children; green watery stool caused by
being on a liquid diet for a few days (e.g. if ill)
f.. See also dark stool, blood in stool, or stool color changes
Przypominam, że medycyna jest dyscypliną międzynarodową!
Pozdrowienia
Tadeusz

14. Data: 2004-10-31 07:15:45

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Sun, 31 Oct 2004 00:52:26 +0200, Jotte wrote:

> :) Podejrzewam, że szpinak sprawdził by się równie dobrze:)

Dołączę brokuły.......
(obserwację na własnym dziecku ) ;)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

15. Data: 2004-10-31 07:17:44

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> Przypominam, że medycyna jest dyscypliną międzynarodową!

A ja, że grupa jest w hierarchii pl !

--
Jola, czepliwa, bo dziś niedziela... ;)
Nakarm głodne dziecko

16. Data: 2004-10-31 07:37:45

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ja, że grupa jest w hierarchii pl !

Czyżby głupota była tylko specjalnością polskiego USENET'u?

Tadeusz

17. Data: 2004-10-31 12:51:19

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Oct 2004 08:37:45 +0100, Tadeusz Jerzy Korsak wrote:

> Czyżby głupota była tylko specjalnością polskiego USENET'u?

Jeśli chciałeś zrazić do siebie możliwie dużą ilość osób, to gratuluję-
wybrałeś odpowiedni sposób.

BTW - informacje które przytoczyłeś dotyczą raczej stanów, w których
zmiana zabarwienia stolca może (nie musi) wystąpić, a nie jego
najczęstszych przyczyn (zwłaszcza, jeśli miałby to być objaw jedyny).

Co nie zmienia faktu, że zawsze warto się dokształcić:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Torbiele
Macie problem z dziąsłami????