GOTOWANIE TO SZTUKA

1. Data: 2002-02-15 14:39:25

Temat: GOTOWANIE TO SZTUKA
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio skorzystałam z przepisu na zupę ziemniaczaną zamieszczonego na
stronie 'Gotowanie to sztuka'. Zupa wykonana zgodnie z przepisem wyszła
dosyć mdła i nijaka wiec udoskonaliłam ją na swój sposób. Dopiero teraz zupa
miałan naprawdę świetny smak.
Postanowiłam podzielić się pomysłem z szerszym forum, wysyłając opinię do
potrawy.
Grzegorz O. odpisał, że bardz dziękuje i niezwłocznie zamieszcza ją na
stronie.
Tylko nie zamieścił.
Czyżby dlatego, że opinia nie była pochwałą jego pomysłu?
Ciekawa jestem czy ktoś z Was również próbował zawierać w opinii trochę
krytyki i jak mu się to udało.
Czy z tym samym skutkiem co mnie?
Pozdrawiam
MauaM

1. Data: 2002-02-17 13:36:15

Temat: bylo: GOTOWANIE TO SZTUKA jest :pisanie o gotowaniu to tez sztuka!
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Ostatnio skorzystałam z przepisu na zupę ziemniaczaną zamieszczonego na
> stronie 'Gotowanie to sztuka'.

Hmmm. Ja zrobiłam raz zachwalane na tej stronie pieczarki w cieście.
Niestety, proporcje w przepisie były takie, ze po zmieszaniu, zamiast
naleśnikowego ciasta wyszedł twardy glut, który zmienił swą konsystencje
dopiero po dodaniu prawie dwóch szklanek wody, których jednak w owym
przepisie nie było.
Jak się poskarżyłam Grzegorzowi, to powiedział, ze pewnie zapomniał napisać
tam o tej wodzie i zupełnie się nie przejął sprawą :-D
Nota bene, wody do tej pory w owym przepisie nie ma ;->>
http://www.mniammniam.pl/przystawki/prz7.html

Mnie osobiście działa na nerwy ten poetycki styl portalu. Wszystko jest tu
aromatyczne. Nawet te beznadziejne pieczarki.

Przestałam już dawno zaglądać na tę stronę. Jest, owszem ładna graficznie,
ale reszta mało mnie "podnieca" ;-))
Poza tym, nie lubię spamu ;-) (Ty Grzesiu będziesz wiedział o co chodzi ;-)

--
pozdrowienia, misiczka
Często zamykając sobie usta, można otworzyć sobie perspektywy

1. Data: 2002-02-17 16:57:53

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Często zamykając sobie usta, można otworzyć sobie perspektywy

...kaj drwa rąbią, tam obiad pewnikiem letkom chwilom zaraz bendzie...
[M. Dequalasse]

pozdr,
grzegorz
www.mniammniam.pl

ps. zazdrośnica z Ciebie Lechosława wielka, oj wielka ;-)

1. Data: 2002-02-17 18:24:26

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> ps. zazdrośnica z Ciebie Lechosława wielka, oj wielka ;-)

Po pierwsze Lesława, a po drugie, dlaczego zazdrośnica?
Mnie osobiscie się Twoj portal bardzo podoba. Ale:
1. niektóre przepisy niewiele mają wspolnego z rzeczywistościa czasem
2. jak dla mnie (ale to _moja_ opinia) jest troche za bardzo poetycki
3. nie lubię spamu
I tyle, cała reszta jest spoko. Grafika - rewelacja. Zdjęcia śliczne. Ale o
to chyba nietrudno, kiedy pracuje się w takim dużym wydawnictwie :-)) Całość
bardzo czytelna i przyjazna co jest niestety rzadkością w necie.

Osobiście uważam, że gdyby trochę popracować nad zawartością stronki (tzn.,
żeby po wykonaniu przepisu efekt choć w 65% przypominał ten na zdjęciu i w
smakowitym opisie) to będzie genialnie :-)))
I nie jest to ironia, ale szczera wypowiedź - myśl co chcesz.

--
misiczka
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.

1. Data: 2002-02-18 08:12:43

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze Lesława, a po drugie, dlaczego zazdrośnica?

Oj, zazdroność to chyba w genach, albo w pedagogice, albo w kontekście
społecznym...
Albo może z mlekiem, albo podczas śniadania sie nabywa...
Spory trwają i to nie tylko podczas kolacji....

> Mnie osobiscie się Twoj portal bardzo podoba. Ale:
Hoho. I znowu sobie głowę obiłem o sufit, jak z radości podskoczyłem [poważnie,
mam guza!!!].

> 1. niektóre przepisy niewiele mają wspolnego z rzeczywistościa czasem
Ja wiem - srednio otrzymuje okolo kilkuset listow tygodniowo i jestes pierwsza,
ktora to pisze.

> 2. jak dla mnie (ale to _moja_ opinia)  jest troche za bardzo poetycki
Bardzo sobie cenie Twoje opinie. Jendnakowoż pozostane przy swoim zdaniu.

> 3. nie lubię spamu
Oj, to juz wszyscy wiedzą.
Ja też nie lubię.
Ale zdajesz sobie sprawe, że internet jesta takim samymmedium, jak wszystkie
inne masowe media i to niesie z sobą wszelkie konsekwencje, immantne dla tych
obszarów rzeczywistosci.

> I tyle, cała reszta jest spoko. Grafika - rewelacja. Zdjęcia śliczne. Ale o
> to chyba nietrudno, kiedy pracuje się w takim dużym wydawnictwie :-))
Lesława! Zdjęcia sam robię.
Tym bardziej sie ciesz, ze Ci sie podobaja!

> Osobiście uważam, że gdyby trochę popracować nad  zawartością stronki (tzn.,
> żeby po wykonaniu przepisu efekt choć w 65% przypominał ten na zdjęciu i w
> smakowitym opisie) to będzie genialnie :-)))
No wiesz, nie mogę wpadac do kazdego, zeby mu obiad przygotowac...
A ty jestes już do mnie dawien z dawna na obiad zaproszona...
I jeszcze sie tak boczysz...

> I nie jest to ironia, ale szczera wypowiedź - myśl co chcesz.
Skoro mam myslec to, co chce, to po co ta cala wypowiedz???

Pozdrawiam bardzo smacznie i nie mniej serdecznie
Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!
www.mniammniam.pl
"kaj gonski tupią, siła trawy wczesniej była..."
[Q. Guuus]

1. Data: 2002-02-18 09:15:55

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hoho. I znowu sobie głowę obiłem o sufit, jak z radości podskoczyłem
[poważnie,
> mam guza!!!].

portal, portal, portal.... (moze sobie głowę rozbije? ;-))))

> Ja wiem - srednio otrzymuje okolo kilkuset listow tygodniowo i jestes
pierwsza,
> ktora to pisze.

Pierwsza, co sie na odwagę zebrała :-))

> Bardzo sobie cenie Twoje opinie. Jendnakowoż pozostane przy swoim zdaniu.

Ależ ja Cię, nie namawiam wcale do tego. W ten sposób Twoje stronka jest
oryginalna i jedyna w swoim rodzaju (a jeszcze sie taki nie urodził, co by
wszystkim dogodził :-))))

> Oj, to juz wszyscy wiedzą.
> Ja też nie lubię.

Tralalala. Po prostu nie stać Cię ( moze i stac, ale nie korzystasz z tej
mozliwosci) na płatną reklamę wysyłaną np. do uzytkowników onetu, czy innej
poczty, wiec spamujesz. :-P

Ale o
> Lesława! Zdjęcia sam robię.
> Tym bardziej sie ciesz, ze Ci sie podobaja!

Zdjęcia podobają mi się bardzo. I w ogole sam kształt portalu również.
BARDZO.

> No wiesz, nie mogę wpadac do kazdego, zeby mu obiad przygotowac...

Swoja drogą - pomyśl o tym :-)) Już Kuroń tak robi i ten nieszczęsny
Klaudiusz, moze teraz czas na Ciebie? :-))
Może to będzie nagroda w Twoim kolejnym konkursie? :-)))

> A ty jestes już do mnie dawien z dawna na obiad zaproszona...
> I jeszcze sie tak boczysz...

Ale, pamiętaj, że ja teraz na diecie po operacji jestem :-)) Więc - żadnych
pieczarek w ciećsie ;-)))

--
pozdrówka, misi :-)
Nic nie rodzi się równie szybko jak uczucie antypatii.

1. Data: 2002-02-18 10:13:16

Temat: Re: GOTOWANIE TO SZTUKA
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MauaM" wrote in message
> [...]
> Czyżby dlatego, że opinia nie była pochwałą jego pomysłu?
> Ciekawa jestem czy ktoś z Was również próbował zawierać w opinii trochę

Po moim poście na grupę otrzymałam odpowiedź od Grzegorza O. na priv.
Tłumaczy mi, że napisałam to powyżej, bo moim problemem jest to, że miałam
zły dzień. I że on zamieszcza na stronie wszystkie opinie. Tylko, że mojej
tam nie widzę.
Więc Grzegorz O.pomógł mi odkryć jeszcze jeden mój problem - z oczami.
MauaM

1. Data: 2002-02-18 10:32:45

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam nie widzę.
> Więc Grzegorz O.pomógł mi odkryć jeszcze jeden mój problem - z oczami.

:-))) No, ale się uśmiałam, hihihi. Też mi się nie wszystko podoba w tym
serwisie, ale to jego strona, więc niech ją sobie prowadzi jak chce.
A opinię może zamieści 25 lutego, razem z nowa wersją strony podobno w pełni
zautomatyzowanej. Na stronie głównej jest taka notatka, że opienie osób
wysłane po 4 czy 6 lutym znajdą się na stronie później.

Pa
Wkn

1. Data: 2002-02-18 10:43:49

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" wrote in message

> [...]
> zautomatyzowanej. Na stronie głównej jest taka notatka, że opienie osób
> wysłane po 4 czy 6 lutym znajdą się na stronie później.

Dzięki za informację
Szkoda, że Grzegorz O. nie odpowiedział mi w ten sposób.
Od niego dostałam list nastepujacej treści:

"Oj, ciężki ten poniedziałek, co?
A śniadanie juz jadłaś?
Jak nie, to polecam coś wtrącić - od razu świat lepszy się wydaje.
Jak chcesz pogadac - daj znac na priva - to zrozumialem, ze czlowiek czasami
chce sie wyzalic.... a nie ma do kogo...
świat teraz taki bezosobowy....."

Ale lubię sie żalic szerokiemu gronu :)

A z tym, że to jego strona i może na niej robić co chce zgadzam sie w 100%.
Jeśli moja opinia mu sie nie podoba, może jej nie zamieszczać. Tylko niech
mi to otwarcie napisze, a nie przesyła maila (dostałam tydzień temu), że
dziękuje za opinię i niezwłocznie umieszcza ją na stronie.

Pozdrawiam
MauaM

1. Data: 2002-02-18 11:14:21

Temat: Tajemnica korespondencji prywatnej [OT]
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,

Nie wyrażam zgody na publikowanie moich wypowiedzi, bo:
- jest coś takiego jak tajemnica korespondencji
- nie ma możliwości weryfikacji prawdziwosci zamieszczonych tekstów
- jestem osobą prywatną.

Poza tym, cytowanie czyjegoś prywatnego listu na publicznym forum, to juz chyba
niesmaczna przesada...

pozdr,
Grzegorz Ostrowski
www.mniammniam.pl

Dowcip,ale z elementem jedzeniowym ;-)))))
ajren kefir
pierogi z twarogiem
kuchnia - kolory ścian
wkupne-babka z Fantą