GRUPA KRWI

11. Data: 2002-11-21 01:07:23

Temat: Re: GRUPA KRWI
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arh9hb$27u$1@news.gazeta.pl :

> prosze bardzo: 2 procent
>
> jeszcze jakies inne grupy (krwi:) cie interesuja??

Dziekuje ci milo. Jestes uprzejma.
Hmmm... Interesuje mnie jaka jest najrzadsza.

Zycze zdrowia!

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (%) http://albertan.republika.pl/

12. Data: 2002-11-21 09:18:46

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W krajach niemieckojęzycznych wygląda to tak:

- 43,0% ludzi ma grupę krwi A,
- 38,5% grupę krwi 0,
- 13,0% grupę B,
- 5,5% grupę krwi AB.

Czynnik RH(+) posiada 85,0% mieszkańców Europy Środkowej.

Pozdrawiam, andrzej

13. Data: 2002-11-21 10:01:59

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <l...@f...pl> napisał w wiadomości

> nienormalni! I po prostu gupi! Najlepiej zjechac kogos kto po prostu
chciał
> pomoc..

A pamietasz taka bajke o owieczce co o jeden raz za duzo pomocy wzywala? ;-)
Chec pomocy - chwalebna rzecz, ale tysiace osob, ktore w ciagu ostatnich
trzech lat (bo tyle chyba ma to ogloszenie) "po prostu chcialy pomoc" i
bezmyslnie rozsylaly to ogloszenie spowodowaly jedynie tyle, ze rodzice tego
dziecka przezywaja ta tragedie do dzis, a internauci maja wlasnie taki
stosunek do tego typu ogloszen, jak widzisz wyzej. Udzielajac pomocy
bezmyslnie mozna czasem wiecej szkod narobic niz pozytku.

J.

14. Data: 2002-11-21 10:26:22

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:ariaue$51r$1@news.mch.sbs.de :

> [...]
> a internauci maja wlasnie taki stosunek do tego typu ogloszen, jak
> widzisz wyzej. Udzielajac pomocy bezmyslnie mozna czasem wiecej szkod

Oto fragment korespondencji z rzekomym sponsorem jednej z masowych akcji
pomocy.

'''
From: Helpdesk Onet.pl SA <p...@o...pl>
Subject: Re: Fwd: Fw: pomoc potrzebna! <id:mszk-5bjgkw>

Witamy.

Dziekujemy za reakcje i informacje o tym procederze. Oczywistym jest, ze
ktos podszywal sie pod firme Onet i probowal Panstwa oszukac.
Dzieki takim informacjom bedziemy moze mogli szybciej zareagowac.

W takich (i podobnych) sprawach zawsze moga Panstwo pisac na adresy:

a...@o...pl
a...@o...pl
p...@o...pl
b...@o...pl

Szybko dotrzemy wtedy do "organizatorow" tej akcji.

Gratulujemy czujnosci.
Dziekujemy i pozdrawiamy

Zespol OnetPoczty

-- Dnia 2002-06-28 13:13 "Albert Jacher" napisał(a):
> Szanowni Panstwo!
>
> Dostalem list lancuchowy przesylany po sieci internet.
> Jest w nim wymieniony portal onet.pl jako inicjator tego e-mail i
> potencjalny sponsor
> operacji wspomnianego dziecka.
>
> Uprzejmie prosze o potwierdzenie podanych w tym krazacym e-mail'u
> informacji.
'''

Trudno wyciagac jakies jednoznaczne wnioski, takie, zeby nie krzywdzic tych
co naprawde szukaja pomocy i takie, zeby rozpoznac oszustów.

15. Data: 2002-11-21 10:51:33

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje ci milo. Jestes uprzejma.
> Hmmm... Interesuje mnie jaka jest najrzadsza.

No to podaje ci za broszurka:) (Na odpowidzialnosc Niemieckiego Czerwonego
Krzyza:)

A Rh+ 37%
O Rh+ 35%
B Rh+ 9%
A Rh- 6%
O Rh- 6%
AB Rh+ 4%
B Rh- 2%
AB Rh- 1%

> Zycze zdrowia!

Nawzajem

Ania
GG 5287751
ICQ 168374238

16. Data: 2002-11-21 11:20:24

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aridrr$llr$1@news.gazeta.pl :

> No to podaje ci za broszurka:) (Na odpowidzialnosc Niemieckiego
> Czerwonego Krzyza:)
>
> A Rh+ 37%
> O Rh+ 35%
> B Rh+ 9%
> A Rh- 6%
> O Rh- 6%
> AB Rh+ 4%
> B Rh- 2%
> AB Rh- 1%

Dziekuje ci!
Dotychczas takie zestawienia widzialem w rozbiciu na osobno grupe, osobno
Rh.
Rozumiem, ze to zestawienie jest dla populacji 'niemieckiej'/europejskiej.
W innych populacjach proporcje sa inne.

17. Data: 2002-11-21 12:25:47

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rh.
> Rozumiem, ze to zestawienie jest dla populacji 'niemieckiej'/europejskiej.

Prosze bardzo. W tej broszurce nie podaja konkretnie kogo dotyczy to
zestawienie ale gdzies czytalam, ze mozna je rozciagnac na cala Europe. Nie
sadze, zeby w Polsce rozlozenie grup bardzo sie roznilo od tego w
Niemczech. Ale kto wie...

Ania
GG 5287751
ICQ 168374238