GRYPA

11. Data: 2009-10-31 19:12:55

Temat: Re: GRYPA
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2009 08:51:34 +0100, johnny napisał(a):

> Eeeeeee tam. Wszystko zależy od kurczaka. Ty myślisz, że jak ktoś ma nick
> XL, to zadowoli się kurczakiem eską? ;-)

A już jak ktoś ma nick Johnny, to od razu widać, że zadowoli się bele czem.
:>
--

Ikselka.

12. Data: 2009-10-31 19:38:42

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam niedawno masło czosnkowe - dałam duuużo czosnku i mało masła,
> efekt - postanowiliśmy z mężem, że jeśli dożyjemy do rana, to już więcej
> nie zjemy masła czosnkowego ;-PPP
> --

Nieporozumienia wynikają z nadwrazliwości żołądka - czosnek podrażnia błonę
śluzową żołądka, jak ktoś ma przewlekłe zapalenie/wrzody to mu czosnek
(surowy) szkodzi.

MS

13. Data: 2009-10-31 19:50:02

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" :

> A już jak ktoś ma nick Johnny, to od razu widać, że zadowoli się bele
> czem.

Ale mimo wszystko kocham swoją małżonkę =(:-o)

Zdroofka Johnny

14. Data: 2009-10-31 20:59:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2009 20:50:02 +0100, johnny napisał(a):

> Użytkownik "XL" :

> Ale mimo wszystko kocham swoją małżonkę =(:-o)
>
> Zdroofka Johnny

Fajno.
--

Ikselka.

15. Data: 2009-10-31 21:00:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2009 20:38:42 +0100, Maciej S. napisał(a):

> [...]
> śluzową żołądka, jak ktoś ma przewlekłe zapalenie/wrzody to mu czosnek

Żołądek mam jak podeszwę - nic go nie rusza. Jeśli już, to tylko czasem
wątróbka się odzywa - po niektórych prze-jedzeniowych ekscesach :-)
--

Ikselka.

16. Data: 2009-10-31 21:40:16

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żołądek mam jak podeszwę - nic go nie rusza. Jeśli już, to tylko czasem
> wątróbka się odzywa - po niektórych prze-jedzeniowych ekscesach :-)
> --

Najwyraźniej nie skoro po czosnku umierałaś :))))

MS

17. Data: 2009-10-31 23:51:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:40:16 +0100, Maciej S. napisał(a):

> Najwyraźniej nie skoro po czosnku umierałaś :))))
>
> MS

Naprawdę wiem, co mi dolegało i nie był to po czosnku żołądek :-)
--

Ikselka.

18. Data: 2009-11-01 06:05:33

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:

> Najwyraźniej nie skoro po czosnku umierałaś :))))

Pierwszy artykulik z linku :)
http://free.art.pl/podkowa.magazyn/archiwum/wampir.h
tm
--
Basia

19. Data: 2009-11-01 21:00:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Nov 2009 07:05:33 +0100, Bbjk napisał(a):

> Pierwszy artykulik z linku :)
> http://free.art.pl/podkowa.magazyn/archiwum/wampir.h
tm

Gratuluję poziomu lektury. Na coś takiego moja wątroba reaguje podobnie,
jak na NADMIAR czosnku :->
--

Ikselka.

20. Data: 2009-11-01 21:56:10

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Gratuluję poziomu lektury. Na coś takiego moja wątroba reaguje podobnie,
> jak na NADMIAR czosnku :->

Tego właśnie się spodziewałam, nie zawiodłaś mnie :)
(Się na manowce owszem).
--
B.

Pinia w naszym klimacie