Galeria sepow - moze pomoglem

11. Data: 2005-01-16 13:37:31

Temat: Re: Galeria sepow - moze pomoglem
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 13:44:27 +0100, Guru <n...@n...home.pl> wrote:

Uruchomiłem opcję edycji miniaturek.
Po załadowaniu zdjęcia mozna wejś w opcję Eytuj Miniaturę i wybrać,
który fragment zdjęcia ma tworzyć miniaturę.
Pozwala to np. pokazać w miniaturce istotny fragment rośliny
(np.kwiat) , a na pełnym zdjeciu całą roślinę.
Uwaga, edytor miniaturek uruchamia się z serwera i trochę to trwa. Po
kliknięciu Edytuj Miniaturę trzeba grzecznie poczekać ;-)
--
Guru
www.guru.pl

12. Data: 2005-01-16 14:05:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwaga, edytor miniaturek uruchamia się z serwera i trochę to trwa. Po
> kliknięciu Edytuj Miniaturę trzeba grzecznie poczekać ;-)

Fiu fiu, toż to trudniejsze niż jazda samochodem ... jeszcze więcej
czynności na raz ;-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2005-01-16 14:30:04

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 15:05:46 +0100, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> Fiu fiu, toż to trudniejsze niż jazda samochodem ... jeszcze więcej
>czynności na raz ;-)

Uzywanie tego jest nieobowiązkowe, system difoltowo zmniejsza całe
zdjecie do miniaturki :-)
--
Guru

www.guru.pl

14. Data: 2005-01-16 16:19:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <n...@n...home.pl> wrote in message

> http://www.n-com.home.pl/pro

Zmien podpis pod "sniezynki" na "przebisniegi".
Pod niektorymi zdjeciami brakuje opisu, u kogo sa dane rosliny do
wysepienia.

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2005-01-16 16:29:08

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 17:19:02 +0100, "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z
powodu spamu)> wrote:

>"Guru" <n...@n...home.pl> wrote in message

>Zmien podpis pod "sniezynki" na "przebisniegi".
>Pod niektorymi zdjeciami brakuje opisu, u kogo sa dane rosliny do
>wysepienia.

Zamieniłem.

Opisów brakuje dlatego, że wpisałem co mogłem z poprzedniej galerii,
więcej informacji nie było.

Zrobiłem wiec tak, że każdy zalogowany użytkownik może zmieniac opisy
wszystkich zdjeć. Uprasza sie sępów, którzy są autorami tych zdjęć o
założenie konta na http://www.n-com.home.pl/pro/ , zalogowanie sie i
uzupełnienie danych w opcji Edytuj Text pod zdjeciem.
Pozdrawiam zimowo

www.guru.pl

16. Data: 2005-01-16 16:46:17

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> założenie konta na http://www.n-com.home.pl/pro/ , zalogowanie sie i
> uzupełnienie danych w opcji Edytuj Text pod zdjeciem.

A jak sie wykasowuje fotki?
Pozdrawiam, Krystyna

17. Data: 2005-01-16 17:14:32

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2005 17:46:17 +0100, "Zielka" <z...@o...pl> wrote:

>A jak sie wykasowuje fotki?
>Pozdrawiam, Krystyna

Fotki wykasowac może ten, kto je wrzucił (takie zabezpieczenie). Te
przerzucone z poprzedniej galerii mogę wykasować niestety tylko ja, bo
one takie są trochę kalekie :-) Powiedz co mam usunąc, to zaraz zrobię
:-)

www.guru.pl

18. Data: 2005-01-16 17:39:29

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerzucone z poprzedniej galerii mogę wykasować niestety tylko ja, bo
> one takie są trochę kalekie :-) Powiedz co mam usunąc, to zaraz zrobię

Chcialam skasowac te rozchodniki okazale - sa 2 fotki, poza tym sa wysepione a
nie do wysepienia.
Ponadto trawa Pennsetum rozdalam juz co mialam. Chyba tez lepiej usunac :)
Pozdrawiam, Krystyna

19. Data: 2005-01-16 17:51:41

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2005 18:39:29 +0100, "Zielka" <z...@o...pl> wrote:

> [...]
>nie do wysepienia.
>Ponadto trawa Pennsetum rozdalam juz co mialam. Chyba tez lepiej usunac :)

Przesunąłem do "wysępionych" oba, sprawdź podpisy czy się zgadza i
popraw jakbyco...

www.guru.pl

20. Data: 2005-01-16 18:33:28

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesunąłem do "wysępionych" oba, sprawdź podpisy czy się zgadza i
> popraw jakbyco...

> www.guru.pl

Rozchodniki ok
Natomiast ta trawa Pennisetum jesli nie chcesz usunac do "do wysępienia" tak
jak bylo :))
Ale sie narobilo, ale idzie Ci ok :))
Pozdrawiam, Krystyna

Ojej! :-(