Re: Garnki

From: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Garnki
Date: Mon, 28 Oct 2002 22:54:47 +0100

Dnia 28.10.2002 19:08, Użytkownik Kasia napisał :
> Mam zamiar jako swieża pani domu
Gratulacje :-)

> kupić sobie garnki
Garnki rzeczywiście przydatna rzecz

A teraz do rzeczy. Sam ostatnio, jako świeży pan domu ;-) miałem podobny
problem. Kupiłem garnki Tescoma Symphonic (chyba www.tescoma.cz) i jak
na razie jestem zadowolony. To garnki ze stali nierdzewnej, ze szklanymi
pokrywkami, wielowarstwowym dnem. Jak ktoś lubi bajery to elementy
uchwytów (podobno) są pozłacane.

Jest jeden ich minus tzn. cena - każdy ok. 100 zł ale jak oglądałem
garnki w supermarkecie komplet za bodaj 70 zł to zastanawiałem się z
czego to to jest zrobione skoro kosztuje tak mało bo jakbym próbował
kupić zwykłą blachę to wyszłoby drożej a to to podobno nierdzewne.

Co jakis czas robią się garnki jednak mało estetyczne w środku tzn.
tworzy się taki nalot, w instrukcji producenta podają by w tych garnkach
nie solić ale to jest chyba poronione bo kiedy solić. Sprzedawca
dołączył ulotkę, że wystarczy pogotować w garnku wodę z octem i tak też
co jakiś czas robię.

Trochę w tych garnkach gotowałem i jak dotychczas nie udało mi się w
nich nic przypalić, więc albo jestem rewelacyjnym kucharzem ;-) i czas
się przenieść na pl.rec.kuchnia :-) albo to wielowarstwowe dno się
rzeczywiście sprawdza :-)

> ktore wytrzymaja dluuuuugo i beda na prawde super
Ja swoje używam od marca br. i jak na razie OK, tylko nie można
zostawiać ich po zmywaniu do obeschnięcia bo zacieki z wody rzeczywiście
te garnki szpecą - ale może ja po prostu się czepiam ;-)

Czy ktoś wie jak wyglądają takie garnki po wyjęciu ze zmywarki ?

Życzę miłego gotowania w nowych garnkach :-)

Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl