Garnki

1. Data: 2002-03-09 10:28:44

Temat: Garnki
Od: "Ulka P." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja druga połowa namawia mnie, od dluższego czasu, na garnki AMC. Czy ktoś
ma z nimi do czynienia, jak się sparawują. Acha, mam kuchenkę gazową.

Pozdrawiam
UlkaP.

1. Data: 2002-03-09 11:05:39

Temat: Re: Garnki
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja druga połowa namawia mnie, od dluższego czasu, na garnki AMC. Czy
ktoś
> ma z nimi do czynienia, jak się sparawują. Acha, mam kuchenkę gazową.

Sprawa wyglada tak - jeden woli jezdzic Mercem,
drugi dobra Toyota tansza o 50.000zl.

Oba jezdza identycznie, "Merc" jest "lepszej" marki ;-)

Jak chcesz kupic _naprawde_ dobre garnki stalowe
to udaj sie do hurtowni zaopatrujacej gastronomie i popytaj...

Zawodowcy kupuja to co naprawde jest dobre, a nie to
co streczyciele po domach roznosza.

J.

1. Data: 2002-03-09 12:43:30

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

> Sprawa wyglada tak - jeden woli jezdzic Mercem,
> drugi dobra Toyota tansza o 50.000zl.

ech, sie nie zgodzę - było takie przysłowie żydowskie kiedyś
"mowy nie ma w nim o pianie ale za to znaaaaacznie taniej...."

zgadnij o czym to przysłowie

> Zawodowcy kupuja to co naprawde jest dobre, a nie to
> co streczyciele po domach roznosza.

a tu się zgodzę w 110%

Michał

1. Data: 2002-03-09 16:51:22

Od: "andyro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktoś
> ma z nimi do czynienia, jak się sparawują. Acha, mam kuchenkę gazową.

moja połowa w nich gotuje ok 4 lat, jest bardzo zadowolona, a potrawy mi
smakuja.

1. Data: 2002-03-09 20:28:06

Temat: Odp: Garnki
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma je od 8 lat i też sobie chwali :) A ja do dostałam w prezencie
ślubnym mutację garnków tej firmy i też jestem zadowolona, chociaż AMC są
lepsze... ale jak się nie ma co się lubi, to...

Anka - stsal

tajskie: ryba w sosie imbirowym
Drinknijmy sobie :) (było: Drink z mleczkiem kokosowym???)
Muffins di Tara (P)
Do Holendrow -OT
Listki zelatyny