Re: Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?

From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?
Date: Mon, 15 Oct 2007 20:59:12 +0200

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
news:1192467153.286938.68630@e9g2000prf.googlegroups
.com...
> Witam,
> rodzice dali sie zlapac na prezentacje takich garnkow
> http://www.philipiak.pl/?k=katalog&d=1
> zestaw na dole strony za 3500 w ratach przez dwa lata.
> Warto?
> Pomysl na zdrowe-bajeranckie garnki chodzil Tacie po glowie od
> dluzszego czasu. Okej, ale czy sa lepsze/gorsze zestawy? Czy te garnki
> sa dobre (nie pytam czy cena odzwierciedla ich mozliwosci bo w to nie
> uwierze), ale czy nie jest to szrot w stylu TV Mango?
> Wiem - lepiej zmienic sposob gotowania i zywienia w normalnym zakresie
> [...]
Obejrzałam-gdyby kosztowały 10x mniej (czyli odjąc jedno zero zceny) to moze
bym sie zastanowiła..czy nie za drogie.
Opis mnie powalił... pokrywki sa tak zaprojektowane aby para sie skraplała
i wracała do granka- fakt mam taki jeden stary garnek gzie pokrywka jest
jakos tak zrobiona ze para skrapla się i wycieka na kuchenkę-wkurzajace- ale
naprawdę rzadko spotykane.Materiał stal dobra , nie pisze nic o grubosci
boków(nie idzaiałam tego na żywo) ale przy cienkich sciankach bocznych w
stałowych garnkach mozna przypalic wodę:) No może nie wode ale zupe na
bokach tak.
Oprócz tego nie lubie kompletów- IMHO kazdy potrzebuje innej wielkości
garnków i sprzętu,bo gotuje na inną liczbę osób i też inne potrawy. Owszem
sa ładne, ale skąd taka cena? bo jakoś zupełnie nie widzę zdrowotnej róznicy
gotowania zupy czy ziemniaków czy czegokolwiek akurat w tych garnkach, a
moich starych emaliowanych.