Re: Garnki stalowe, a ich uchwyty

From: BoBas <k...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Garnki stalowe, a ich uchwyty
Date: Wed, 10 Aug 2005 11:33:08 +0200

Mam Zeptera co prawda krotko ale moi rodzice uzywaja od 10 lat. Nie do
zajechania - super wykonanie. Zalety pewnie znasz - nie bede sie
rozpisywal. Ostatnio kupilem za 100 w MAKRO zestaw kilku garnkow z
patelnia - i jedyna ich zaleta to cena. Ale totalna kicha ! Uchwyty
musze przykrecach co jakis czas wkretakiem bo sie odkrecaja. Ciezkie w
utrzymaniu czystosci - nie to co zepter. Widac po prostu jakosc
wykonania i uzytych materialow. Jesli chcesz skompletowac dobry zestaw
to kupuj dobrej firmy pojedyncze garnki - i w koncu wymienisz stare na nowe.