Gdansk,13-go-lista obecnosci

1. Data: 2002-08-10 19:16:16

Temat: Gdansk,13-go-lista obecnosci
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to oglaszam liste obecnosci na spotkaniu w Gdansku we wtorek 13-go o
godz.18.00 przy Neptunie , a wlasciwie od jego tylu na schodach Dworu
Artusa, na Dlugim Targu .

1 Magda Bassett
2 Jola L-L
3 Wkn
4 Sadyl
5 Grzegorz Szutka
6 Stanislaw
7 MJ
8 gREG
9 Ania Onet
10 Mattik
to ci co sie wstepnie deklarowali, jakby co to mnie poprawcie albo dodajcie
do listy spotkania w Gdansku. Magda od wczoraj jest juz w drodze...

do zobaczyska Jola L-L

1. Data: 2002-08-11 00:10:59

Temat: Re: Gdansk,13-go-lista obecnosci
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj3orb$20f$...@n...tpi.pl...
> No to oglaszam liste obecnosci na spotkaniu w Gdansku we wtorek 13-go o
> godz.18.00 przy Neptunie , a wlasciwie od jego tylu na schodach Dworu
> Artusa, na Dlugim Targu .

ciekawe czy doliczać te głowy, co to będa nieśmiało wyglądać zza krzaków,
niepewne, czy dołaczyć do grona kuchniowiczów, czy tez może lepiej pozostac
w ukryciu ;-)))

wkn po pokazie sztucznych ogniów ;-P

1. Data: 2002-08-11 06:35:28

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dodajcie
> do listy spotkania w Gdansku. Magda od wczoraj jest juz w drodze...

niestety mnie nie będzie. Obowiązki rodzinne każą mi jechać na południe
:((((

pozdr
Ania,
bardzo mocno zasmucona

1. Data: 2002-08-11 09:52:02

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> wkn po pokazie sztucznych ogniów ;-P

wkn, a czemu Ty jeszcze nie w lozku? toz to srodek nocy w kierunku -nad
ranem, straszna pora ...

Jola L-L

1. Data: 2002-08-11 16:16:47

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ci co sie wstepnie deklarowali, jakby co to mnie poprawcie albo
dodajcie
> do listy spotkania w Gdansku. Magda od wczoraj jest juz w drodze...
>
> Jola L-L

jeszcze Kamas, czyli Krzys Marusinski- deklarowal sie pokazac

Jola L-L

1. Data: 2002-08-12 07:31:17

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze Kamas, czyli Krzyś Marusinski- deklarował się pokazać

Krzyś to mój młodszy brat z Orzysza, znany raczej ogrodnikom.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-08-12 09:16:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Aug 2002 09:31:17 +0200, "Kamas.hw" <m...@w...pl>
wrote:

>Krzyś to mój młodszy brat z Orzysza, znany raczej ogrodnikom.

no dobra, ale skad wiesz, ze on NIE hcce przyjsc na spotkanie???
:)))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-12 13:17:46

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dobra, ale skąd wiesz, ze on NIE chce przyjść na spotkanie???
> :)))
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Bo po pierwsze Kamas.hw to ja a nie On, a po drugie On poza pl.rec.ogrody
nigdzie więcej nie bywa :-)), a po trzecie jego najlepszy przepis kulinarny,
to jak posmarować chleb masłem i miodem tak, żeby miód nie spływał. jak nie
wiecie to Wam powiem, albo nie, przepis znajdziecie na
http://ogrod.to.jest.to

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusinski (Kamas.hw)

1. Data: 2002-08-12 13:53:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Aug 2002 15:17:46 +0200, "Kamas.hw" <m...@w...pl>
wrote:

> [...]
>to jak posmarować chleb masłem i miodem tak, żeby miód nie spływał. jak nie
>wiecie to Wam powiem, albo nie, przepis znajdziecie na

bede sie dalej upierac...i tak wiem, ze Ty to nie on, tak se
tylko dla draki gadam, poza tym o ile znam zycie , to w Gdansku
nie bedzie li i jedynie o przepisach, a chleb z maslem i miodem
nie spadliwym, acz moze spadziowym okazalby sie przebojem sezonu,
lub - ow.

Krysia, nudna prawie jak Grzesio
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-12 18:59:33

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> No to oglaszam liste obecnosci[ciach]
> 4 Sadyl [ciach]

Bardzo bym chciał, naprawdę, ale nie daję 100% pewności - mogę mieć
kłopoty z organizacją czasu. Jak będzie Magda, to Wam powie dlaczego.

Jakby mnie nie było, to wybaczcie :(

ssadyl

zupa rybna ale jak?
placki z cukini