Gdy sami uwierzą w to co mówią i opublikuja w dzienniku ustaw:)

1. Data: 2015-08-08 15:50:28

Temat: Gdy sami uwierzą w to co mówią i opublikuja w dzienniku ustaw:)
Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tak może być:)

Skandal w Szwecji. Magdalena Środa wyproszona z samolotu za naruszenie parytetu

Będzie domagać się odszkodowania.

Tego wyjazdu Magdalena Środa miło wspominać nie będzie. Jak podaje "Aftonbladet",
profesor została wyproszona z samolotu, który miał ze Sztokholmu odlecieć do
Warszawy. - Stewardessy podczas sprawdzania, czy pasażerowie zapięli pasy odkryły, że
naruszony jest parytet 50/50 na korzyść kobiet - pisze dziennik.

Okazało się, że to Magdalena Środa jako ostatnia kobieta weszła na pokład, musiała
więc zgodnie z miejscowym prawem ustąpić miejsca mężczyźnie. Na nic zdała się
argumentacja, że parytet jest w pełni skuteczny dopiero od trzeciego pokolenia, a
dyskryminacja kobiet trąci katolicyzmem.

- Działaczka po próbie wzniecenia antyszwedzkich nastrojów wśród obecnych w samolocie
rodaków została odstawiona do terminalu - czytamy w "Aftonbladet".

Środa dostała miejsce w następnym locie, ale jak dowiaduje się ASZdziennik, będzie
domagać się odszkodowania.

Incydent sprawił, że profesor spóźniła się na otwarcie Kongresu Kobiet.

(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone
https://aszdziennik.wordpress.com/2013/06/28/skandal
-w-szwecji-magdalena-sroda-wyproszona-z-samolotu/

I podsumowanie:)
https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/12/
parytet-andrzej-krauze.jpg

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/12/
parytet-jerzy-wasiukiewicz.jpg

2. Data: 2015-08-08 16:03:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Brednie chorych z nienawiści katoli, bo nie ma tak w Szwecji ani nigdzie, aby jak
leci 10 kobiet i dwóch facetów, samolot nie polecał bo brakuje 8 sztuk faceta, lub
wypraszamy kobiety. Trzeba być naprawdę chorym na syfilis debilem aby te brednie
chorych na syfilis spijać.W jakim to syfilistycznym urojeniu to żyje?

3. Data: 2015-08-08 16:25:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym nawet lump katolicki nie rozumie co to parytet. Ja pierdole ktoś was tak
zjebał?
Wchodzisz do korporacji a tu same białasy, czarnego spotkasz ale tylko sprzątacza,
tragarza, lub ochroniarza. Im idziesz wyżej do firmy tym czarnych coraz mniej. Czy
taka firma jest rasistowska?
Teraz głupi katol ubzdurał sobie, że parytet to wciskanie tam czarnych i jeden czarny
jeden biały.
Nie na tym polega parytet, ale aby czarny który stara się o dyrektora, nie był
odrzucany bo to miejsce białego i tych czarnych nie musi być równo, wystarycz jeden
dyrektor a reszta zarządu biała, w takiej firmie nie ma szklanego sufitu dla
czarnych, masz parytet. I teraz odrazu wiadomo że nius jest wymyślony przez debilnego
katola debila .

4. Data: 2015-08-08 16:31:03

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Poza tym nawet lump katolicki nie rozumie co to parytet. Ja pierdole
Jeśli wspominasz tę czynność...to kiedy to robisz, skoro cały czas tu
piszesz? A może robisz to w trakcie?

--

Chiron

5. Data: 2015-08-08 16:44:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]
> Poza tym nawet lump katolicki nie rozumie co to parytet. Ja pierdole
Jeśli wspominasz tę czynność...to kiedy to robisz, skoro cały czas tu

Widziałeś firmy gdzie jeden jest czarny a drugii biały po równo ilościowo lub aby nie
urazić czarnych równa ilość czarnych i białych leci samolotem.? Przyślijcie katole
zdjęcia plutona bo gdzieś tam buja wasz syfilistyczny mózg. Propaganda ludziom robi
krzywdę, wy macie przez fałsze sekty katolickiej problemy ze zrozumieniem
podstawowych pojęć.

6. Data: 2015-08-08 17:00:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem że z Lublinka w Łodzi aby lecieć do Anglii będziesz czekał na 50 murzynów bo
jest sto miejsc, bo inaczej nie wystaruje. Dlatego proganda katolicka robi wam
krzywdę bo już opowiadacie niestworzone rzeczy, bo nie na tym polega parytet,
wszystkie lotniska świata byłyby sparaliżowane. A właśnie jakiś katolicki przygłup
takiego niusa wam daje i wy to łykacie jakby syfilis mózgu to norma u was.

7. Data: 2015-08-08 17:35:52

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Glob, jakim trzeba być idiotą i debilem, żeby nie doczytać do końca tego "artykułu"?

8. Data: 2015-08-08 17:46:00

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Glob, jakim trzeba być idiotą i debilem, żeby nie doczytać do końca tego
> "artykułu"?

po prostu- globem

--

Chiron

9. Data: 2015-08-08 17:48:16

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2015 o 17:00, glob pisze:
> [...]
takiego niusa wam daje i wy to łykacie jakby syfilis mózgu to norma u was.

to nie propaganda katolicka robi krzywde Chajronowi lecz on jest jej tuba

--
gazebo

10. Data: 2015-08-08 18:31:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com
Glob, jakim trzeba być idiotą i debilem, żeby nie doczytać do końca tego "artykułu"?

A ty uważasz że oni piszą na "normalnie" inne rzeczy. ?Co chwila ktoś wkleja zmyślone
brednie a ludzie biorą to na poważnie, bo między idiotyzmem zmyślonym a idiotyzmem na
poważnie nie ma różnicy u katola. Czy smoleńsk był też zmyślony? No właśnie, ktoś kto
wróciłby do kraju by pomyślał że się z niego wygłupiają, a oni to szaleństwo na
poważnie.

Ciekawe
Narutowicz
Oj, Jando, Jando...