Gdzie informacje n/t ubezpieczen?

11. Data: 2002-10-21 09:17:30

Temat: Re: Gdzie informacje n/t ubezpieczen?
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a):

> Ja zmieniam z PZU na Wartę 500 rocznie w kieszeni za uno 1.0.

W Warcie mam AC na auto od kilku lat i od początku było taniej niż w
PiZetJu, gdzie z kolei OC jest tańsze. Ale jak jest z wypłatą
odszkodowań to nie wiem [ puk puk w niemalowane ]

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

12. Data: 2002-10-21 09:21:17

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop napisał(a):

> W artykule Jakub wyklawiaturzył(a):

> a czy nie bylby P.Jakub laskawy poszukac na wlasna reke, sa przeciez
> wyszukiwarki?

No co Ty ? Facet przychodzi i grzecznie zapytowywuje, a Ty go wysyłasz
do Googla ? Na pl.rec.foto to może i "standarowa procedura", ale na
pl.soc.rodzina chiba nie.....

MSPANC, jak to mówią :-)

13. Data: 2002-10-21 11:19:30

Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ub.
>
> Znasz moze numer Kaczej lub telefonu?

niestety nie, ale to jest na Kaczej przy Okopowej, w bloku na parterze

pozdr
kasia

14. Data: 2002-10-21 12:11:29

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewis" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> niestety nie, ale to jest na Kaczej przy Okopowej, w bloku na parterze.

Dziekuje :-)

Magda

15. Data: 2002-10-21 13:27:47

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> Rezygnuje wlasnie z ubezpieczenia na zycie + emerytura
> w NN i chce osobny ubezpieczyc sie na okolicznosc wypadku
> (przede wszystkim) i smierci, a osobno inwestowac w emeryture...

Bo łączenie ubezpieczenia na życie i takiego z myślą o przyszłej emeryturze
wychodzi finansowo kiepsko.
Jeżeli na życie to z tzw. ochroną maksymalną, czyli mało kasy przyrasta na
koncie, ale maksymalnie wywindowana suma ubezpieczenia.
Drugie ma być inwestycyjne jak rozumiem, tylko czy to ma być też
ubezpieczenie? Jest to sprawa długoterminowa rozpisana na długie lata
oszczędzania, aby przyniosło to zyski.
Dwa oddzielne to jednak duży nakład finansowy. Przy corocznej indeksacji
składki systematycznie rosną. Nam przez 6 lat podniosły się o prawie 100% -
w CU. Jak zaczęłam w tym roku analizować sytuację za kolejne 5-6 lat dojdą
do sum zdecydowanie zbyt wysokich, dlatego zaczęliśmy się zastanawiać co z
tym fantem zrobić. I ciągle jesteśmy przed podjęciem jakiejś decyzji.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

Gdzie informacje n/t ubezpieczen?
Podział zdrady na kategorie.
dziwny tatuś
toksyczni rodzice/tesciowe (dlugie i smutne)