Gdzie kupić w trzymieście moźdźież?

1. Data: 2003-06-20 08:22:42

Temat: Gdzie kupić w trzymieście moźdźież?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie , gdzie w Trójmieście kupić moźdźież?
I czy robione są nowe, czy trzeba szukać po targach staroci?
Nigdy nie widziałam ich w sklepie.

Sowa

1. Data: 2003-06-20 14:18:17

Temat: Re: Gdzie kupić w W-wie kupić moźdźież?
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie , gdzie w Trójmieście kupić moźdźież?
> I czy robione są nowe, czy trzeba szukać po targach staroci?
> Nigdy nie widziałam ich w sklepie.
>
> Sowa

No właśnie - może ktoś wie gdzie kupić moździeż w Warszawie?

1. Data: 2003-06-20 14:26:36

Temat: Re: Gdzie kupić w W-wie kupić moździerz?
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie - może ktoś wie gdzie kupić moździeż w Warszawie?

Moździerze mogą być w sklepach typu DESA. Powinny być takie w Warszawie.
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-06-20 17:38:57

Temat: Re: Gdzie kupić w trzymieście moźdźież?
Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w białymstoku. co dwa tygodnie giełda staroci. pełno ich. do wyboru, do
koloru. moge kupić i podesłać.
b...@p...onet.pl

1. Data: 2003-06-20 19:41:43

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jeden pomysł - trzeba by zapytać jakiegoś zaprzyjaźnionego
aptekarza - oni też używają (używali?)

1. Data: 2003-06-20 21:13:28

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wrote:

> No właśnie - może ktoś wie gdzie kupić moździeż w Warszawie?

Wybierz sie na Wolumen, jakis czas temu widzialam.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-06-20 22:14:22

Temat: Re: Gdzie kupi w trzymiećcie modieý?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Jak w temacie , gdzie w Trójmieście kupić moźdźież?
> I czy robione są nowe, czy trzeba szukać po targach staroci?
> Nigdy nie widziałam ich w sklepie.
>
> Sowa

Wydaje mi sie, ze widzialam w Cepeli na Dlugiej kolo Ratusza, ale glowy
nie dam...

MB

1. Data: 2003-06-20 22:22:27

Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze widzialam w Cepeli na Dlugiej kolo Ratusza, ale glowy
> nie dam...

Tez szukam mozdzierza.
Moze kots ma zbedny?

Jurek

1. Data: 2003-06-20 23:11:50

Temat: Re: Gdzie kupić w trzymieściemoździerz?
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Lady Huncwot" <l...@a...pl>

Jeszcze jeden pomysł - trzeba by zapytać jakiegoś zaprzyjaźnionego
aptekarza - oni też używają (używali?)

Uzywaja nadal.. te ceramiczne, czyli porcelanowe, produkowane byly przez
C'mielow...:-)
To chyba najlepsza polska porcelana...
Jak jest dzisiaj - nie wiem...

> Jak w temacie , gdzie w Trójmieście kupić moźdźież?
> I czy robione są nowe, czy trzeba szukać po targach staroci?
> Nigdy nie widziałam ich w sklepie.
> Sowa

Sowko Droga, zajrzyj pod ten link :-)
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33363

Barbara

---

1. Data: 2003-06-21 10:25:28

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wystukała:

> No właśnie - może ktoś wie gdzie kupić moździeż w Warszawie?

1. *moździerz*

2. Mój był kupowany na Kole.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

marynaty
Zaparzona maka/przypadek matka wynalazku
Papryka nadziewana dla Tashunko (P)
erotyczna przekąska
[PILNE] Mięso w marynacie, wędzenie lada moment ale...