Gdzie kupic bambus

1. Data: 2002-03-25 12:56:17

Temat: Gdzie kupic bambus
Od: "Adam Rogalski" <r...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przegladalem archiwum grupy, ale nie moglem sie doszukac odpowiedzi na
pytanie: Gdzie w Warszawie lub jej blizszej okolicy mozna kupic bambus. Wiem
jedynie ze nie we florparku. Interesuje mnie bambus okolo 10m odporny na
przemarzanie.

Czekam na informacje, pozdrawiam i dziekuje.

Adam Rogalski

2. Data: 2002-03-25 13:43:24

Temat: Re: Gdzie kupic bambus
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przemarzanie.
>
> Czekam na informacje, pozdrawiam i dziekuje.

Około 10 m ????
Takiego nie kupisz nigdzie.
A dlaczego nie podobają ci się te z Florpaku.. że drogie??? ( 140 )
W slepie Melon - Puławska 444 - widziałem w tamtym roku za 50 ale
ok 1 m wyskości.

3. Data: 2002-03-25 21:26:37

Od: "Seth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A dlaczego nie podobają ci się te z Florpaku.. że drogie??? ( 140 )
> W slepie Melon - Puławska 444 - widziałem w tamtym roku za 50 ale

On serio taki drogi? Mam trochę 2m z sadzonek od znajomka i nic nie mówił o
pieniążkach :)
Muszę mu naprawdę podziekować

Seth Słonecznooki

4. Data: 2002-03-25 21:46:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przemarzanie.
>
> Czekam na informacje, pozdrawiam i dziekuje.

czasami tu na grupe zaglada Appa
(w ubieglym tygodniu pisal on w watku o wykladaniu stawow glina)
z tego co wiem
u niego mozna bedzie kupic wysylkowo min bambus
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2002-03-25 22:43:46

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On serio taki drogi? Mam trochę 2m z sadzonek od znajomka i nic
> nie mówił o pieniążkach :)
> Muszę mu naprawdę podziekować

Padnij na kolana, ;-) przed chwastem ;-)))
--
Pozdr. Jerzy

6. Data: 2002-03-26 02:26:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Seth" <s...@p...onet.pl> wrote in message news:a7o4km$5ta$1@news.onet.pl...

> [...]

Czemu nie? Na przyklad tu:
http://www.triplebrookfarm.com/iplants/index.html

Istotnie ceny nie mniej niz $24.95, ni i wysylka do Polski bylaby droga.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-03-26 10:56:03

Od: "Marcel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
? Nasionka bambusa mialem zamowione we Florpaku i firma ich podobno nie
otrzymala= ja rowniez ?

Pozdr
Marcel

8. Data: 2002-04-03 09:05:33

Od: "Dawid" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dad

9. Data: 2002-04-03 09:05:52

Od: "Dawid" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PUII
> [...]
>
> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> On serio taki drogi? Mam trochę 2m z sadzonek od znajomka i nic nie mówił

programy komputerowe a nasza strona
PD: koty
PD: Forsycja-cięcie
zakup iglakow i drzewek