Gdzie kupic krolika (Warszawa)?

1. Data: 2002-10-01 08:39:18

Temat: Gdzie kupic krolika (Warszawa)?
Od: Daria <d...@3...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie,
Znacie moze jakies sprawdzone miejsca gdzie mozna kupic dobre, swieze
mieso krolika?

pozdrawiam,
Daria

1. Data: 2002-10-01 09:28:24

Temat: Re: Gdzie kupic krolika (Warszawa)?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@3...com> napisał w wiadomości
> Jak w temacie,
> Znacie moze jakies sprawdzone miejsca gdzie mozna kupic dobre, swieze
> mieso krolika?

Bardzo świeże, jeszcze biegające we wszystkich sklepach zoologicznych... ale
to kosztuje 60zł za 30dkg, razem z futrem i wnętrznościami...
--
Joanna, makabryczna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-01 14:10:14

Od: Daria <d...@3...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> Użytkownik "Daria" <d...@3...com> napisał w wiadomości

> Bardzo świeże, jeszcze biegające we wszystkich sklepach zoologicznych... ale
> to kosztuje 60zł za 30dkg, razem z futrem i wnętrznościami...

Odpada,
1. trzeba je oprawiac
2. zwykle sa bardzo male
:-)

Daria

1. Data: 2002-10-01 16:38:54

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam tuszki królicze w Carrefourze na Bemowie
pozdr
Anna

1. Data: 2002-10-01 16:44:48

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Daria" <d...@3...com> napisal w wiadomosci
ale

> Odpada,
> 1. trzeba je oprawiac
> 2. zwykle sa bardzo male

W kazdym wiekszym markecie sa tuszki królicze. Na pewno byly w niedziele w
Hicie na Kabatach, a wydaje mi sie, ze sa w ciaglej sprzedazy.

--
Joanna, co to ma w domu malego futrzaka z dlugimi uszkami i mimo to, ze
czasem wola na niego pasztet, to na pewno go nie oprawi i nie zje... i nie

1. Data: 2002-10-01 19:32:15

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Króliku tuszki Achuan na Górczewskiej 20 zł/kg
Hala Mirowska 20 zł/szt.

W Achuan wyglądały na bardziej świeże.

1. Data: 2002-10-02 11:33:57

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W HIT-cie na Kabatach jest w zasadzie
w ciaglej sprzedazy w calosci i kawalkach

pozdrawiam WM

przepis na cynamonowe ciastka
Po nigeryjsku czyli jak?
dlaczego mnie trafial szlag ........