Gdzie kupić rośliny?

21. Data: 2006-05-01 05:25:12

Temat: Re: Gdzie kupić rośliny? si
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że masz inne zdanie niż ja na temat transportu i
> przyjmowania się. Ja swoje zdanie wypowiadam na podstawie moich
> doświadczeń z kupowaniem i sadzeniem roślin, a nie teoretycznej
> "znajomości" tematu. Argumenty "rozsądkowe", jak to zwykle,
> można przytaczać za i przeciw.
>
> Ale dlaczego sądzisz, że stwierdzenie, że mniejsza roślina jest
> tańsza (chodzi oczywiście o porownanie z taką samą rośliną większą)
> nie mieści się w ramach rozsądku lub znajomości tematu, tego już
> nie potrafię zrozumieć.

Ponieważ ten sprzedawca nie sprzedaje roślin na wagę ani na metry,
ale cenę ustala na podstawie częstości występowania.
Ponieważ roślina wielkości zapałki zawinięta w gazetę, ma duże szanse
zostać uszkodzona w transporcie, a małe, przyjąć się.
Ponieważ mała roślinka wydarta z ziemi, ma uszkodzone korzenie i wymaga
reanimacji.
Poniewaz kolekcjoner nie trzyma na półce roślin małych tanich i dużych
drogich,a pan Kot jest przede wszystkim kolekcjonerem i sprzedaje nadwyżki.
Pozdrawiam.Mirzan

22. Data: 2006-05-01 07:15:21

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ roślina wielkości zapałki zawinięta w gazetę,...itd

Z pewnością Michał nie wziął pod uwagę, ze roslina na sprzedaż może być
aż tak mała :-( w Ameryce, jak sądzę, takich roslin się nie sprzedaje :-)))
pozdrawiam, Bogda

23. Data: 2006-05-01 07:21:04

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
być
> aż tak mała :-( w Ameryce, jak sądzę, takich roslin się nie

Ha, nie wziął też pod uwagę, że kupując kilkanaście sadzonek
u Mirzana auto klienta "siedzi" na resorach.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

24. Data: 2006-05-01 07:41:31

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, nie wziął też pod uwagę, że kupując kilkanaście sadzonek
> u Mirzana auto klienta "siedzi" na resorach.
> :-))
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Ty mnie nie strasz :-( właśnie wybieram sie do Mirzana :-))
miałam jeszcze wziąć coś dla Teresy, obawiam się, że katalpa
się nie zmiesci....
pozdrawiam, Bogda

25. Data: 2006-05-01 07:58:18

Temat: Re: Gdzie kupić rośliny?
Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Sprzedaje, rośliny malutkie, ale przeważnie zyją.Sprzedaje również
> wiele ciekawych nasion.

Wszystkie rośliny, które kupiłem w Lucjanowie rosną i kwitną.
W tej ofercie jest wiele odmian roślin, których nie można znaleźć
w żadnej innej szkółce.
Miłe jest to, że w paczce jest znacznie więcej roślin niż na rachunku.

Pozdrawiam, Jacek

26. Data: 2006-05-01 08:43:06

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty mnie nie strasz :-( właśnie wybieram sie do Mirzana :-))
> miałam jeszcze wziąć coś dla Teresy, obawiam się, że katalpa
> się nie zmiesci....

Posadzisz ją za kierownicą :-)))
Weżmiesz mniejsze oki ??

Pozdrawiam TeresaR

27. Data: 2006-05-01 09:10:06

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tańsza (chodzi oczywiście o porownanie z taką samą rośliną większą)
> nie mieści się w ramach rozsądku lub znajomości tematu, tego już

To co pisze Mirek , to prawda.Roslinki były wydarte z ziemi /nie dniczkowane/,
owiniete w mokre gazety , cena nie jest zależna od wielkosi roslinki .
Myslę , ze w Ameryce nikt takich roslin by nie kupował. Sprzedawane są tam okazy
duże , rozrosniete i kwitnace. Widziałam na własne oczy. Pewnie dlatego nie
potrafisz zrozumieć.

Pozdrawiam , Elzbieta

Pozdrawiam , Elzbieta

28. Data: 2006-05-01 09:27:02

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Posadzisz ją za kierownicą :-)))
> Weżmiesz mniejsze oki ??

Nie idź na łatwiznę. Zabierz przyczepkę.
:-))
A serio jeśli wiesz co chcesz to lepiej zapytaj Mirka
jakie duże i ciężkie będą poszczególne roślinki.
:-)
Pozdrawiam z doświadczeniem
skryba

29. Data: 2006-05-01 10:33:01

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A serio jeśli wiesz co chcesz to lepiej zapytaj Mirka
> jakie duże i ciężkie będą poszczególne roślinki.
> :-)
> Pozdrawiam z doświadczeniem
> skryba

Dzięki za radę, tak naprawdę to na miejscu ma sie okazać
co chcę :-) co innego roslinki dla koleżanek,
Mirku szukaj małej katalpy, a moze nawet dwóch :-)
pozdrawiam, Bogda

30. Data: 2006-05-01 10:59:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za radę, tak naprawdę to na miejscu ma sie okazać
> co chcę :-) co innego roslinki dla koleżanek,
> Mirku szukaj małej katalpy, a moze nawet dwóch :-)
> pozdrawiam, Bogda

Już znalezione.Mały wybór w tym roku, dużo roślin wypadło.
Pozdrawiam.Mirzan

Pnace zielsko na balkon
Morowe powietrze
podsumowujac zime