Gdzie kupić taki mebel?

1. Data: 2017-05-20 11:26:19

Temat: Gdzie kupić taki mebel?
Od: "EZ" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny jest mi duży mebel (szer. do 130 cm,
wys. do 260 cm, głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
przechowywać pudełka o różnych wymiarach. Stąd półki
powinny być przesuwalne co do ich wysokości.
Dobrze gdyby mebel był zamykany na drzwi przesuwalne,
ale może też być otwarty.
Mebel ma stać w mieszkaniu, ale nie w wyeksponowanym
miejscu.
Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie
wykonania mebla tylko dla mnie.

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
EZ

2. Data: 2017-05-20 17:46:29

Temat: Re: Gdzie kupić taki mebel?
Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 20.05.2017 11:26:19 niejaki EZ napisał:
> [...]
> miejscu.
> Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
> czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

miałem podobne wymagania i nigdzie gotowego takiego mebla nie dostaniesz
więc swój zrobiłem sam z najtańszych płyt meblowych

--
P0zdrawiam
p0li

3. Data: 2017-05-20 19:59:46

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2017 o 11:26, EZ pisze:
> [...]
> miejscu.
> Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
> czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

Zważając na fakt, że nie potrafisz nawet nazwać takiego mebla,
należałoby przypuszczać, że potrzebuje go jakiś ułamek promila ludzi.
Stąd prosta konkluzja, że takie meble nie są produkowane masowo, ergo -
musisz go zamówić.

--
Kaczin

4. Data: 2017-07-01 16:50:51

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, May 20, 2017 at 11:26:35 AM UTC+2, EZ wrote:
> głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
> Stąd półki powinny być przesuwalne
> nie chciałabym inwestować w zamówienie

wg mnie malo realne jest zrobienie tego tanio (kupienie tym bardziej)
cena samych prowadnic do wysuwanych pole/szuflad rosnie "mocno nieliniowo" wraz z
dlugoscia... dodatkowo istotne jest ociazenie takiej polki...

np. http://www.akcesoria.meble.pl/p26733,prowadnica-kulk
owa-5321-110cm-60kg-wysuw-ponad-100-accuride.html

5. Data: 2017-07-01 17:00:30

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

no i zapomnialem dopisac

mozesz sobie sama zaprojektowac i wycenic... dostaniesz do montazu takie jak z Ikei
;)
http://www.centrum.meble.pl/meble-na-wymiar/regaly-s
zafy/

6. Data: 2017-07-01 19:46:25

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 lipca 2017 16:50:53 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

> wg mnie malo realne jest zrobienie tego tanio (kupienie tym bardziej)

Zrobienie tego jest banalnie proste. Z płyt meblowych najlepiej.
Praktycznie w każdej hurtowni dotną mu na wymiar i okleją. Garść konfirmatów i złoży
to do kupy.
Najtańsza płyta to niewiele ponad 20zł/m2+ze 3zł za metr bieżący oklejenia
Na szybko patrząc starczą mu 2-3 płyty meblowe.
Regulacje wysokości półek załatwi czymś takim
http://allegro.pl/podporka-metalowa-do-polek-meble-f
i-5-mm-10-sztuk-i6303121847.html

> [...]
>
> np. http://www.akcesoria.meble.pl/p26733,prowadnica-kulk
owa-5321-110cm-60kg-wysuw-ponad-100-accuride.html

A gdzie wyczytałeś że autor wątku prowadnice potrzebuje?

7. Data: 2017-07-02 21:10:51

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, July 1, 2017 at 7:46:27 PM UTC+2, Kris wrote:

> A gdzie wyczytałeś że autor wątku prowadnice potrzebuje?

faktycznie nie doczytalem ;)

skojarzylo mi sie z wysuwalnymi, bo wlasnie dla siebie szukam...

jesli nie musoi byc ladne, to np. jakis regal, np. 2x glebokosc 60

https://allegro.pl/listing?string=rega%C5%82%20magaz
ynowy%20120x60&order=p&bmatch=base-relevance-floki-5
-nga-uni-1-2-0511

albo ladniej zrobic / zamowic plyty meblowe

Samsung Eco Bubble
Szkodliwe pralki
Szkodliwe pralki
rynna - liscie
wykopany rów na działce - regeneracja trawy