Re: Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?

From: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?
Date: Tue, 7 Jan 2003 11:56:38 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pc72.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl

> Andrzejku, pomerdało Ci się z testami na obecność przeciwciał
> anty-HIV. Przypominam, że HIV!=AIDS.

Nie, nie pomerdało mi się ;-). Po prostu przypuszczam, że w pytaniu chodziło
właśnie o test na obecność przeciwciał przeciw wirusowi HIV.

> Najlepiej zadzwonić do gabinetu stomatologicznego :->

Moim zdaniem akurat w gabinecie stomatologicznym też powinni o tym wiedzieć.
Ja jednak miałem na myśli pierwszy lepszy szpital, klinikę, przychodnię czy
pogotowie ratunkowe.

Jeszcze jedno zdanie do pytającej. Standardowy test na obecność przeciwciał
przeciw wirusowi HIV, należy przeprowadzić nie szybciej niż 3 miesiące od
podejrzenia zakażenia. Jest to czas niezbędny do wytworzenia ilości
przeciwciał, które z dużym prawdopodobieństwem zostaną wykryte w badaniu.

Pozdrawiam i życzę negatywnego testu, andrzej