Gdzie można dostać mop do tłuszczu?

1. Data: 2012-02-05 10:59:25

Temat: Gdzie można dostać mop do tłuszczu?
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można dostać ten wynalazek w Polsce lub pod jaką nazwą jest
sprzedawany? Moim zdaniem jest to dobry pomocnik w kuchni do wyciągania z
potraw nadmiaru tłuszczu. Wyglądem to przypomina pędzel z bardzo długim
włosiem.
http://www.amazon.com/Harold-470-Fat-Mop/dp/B0000CEW
RI

2. Data: 2012-02-05 14:46:23

Temat: Re: Gdzie można dostać mop do tłuszczu?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Feb 2012 11:59:25 +0100, rageofhonor napisał(a):

> [...]
> sprzedawany? Moim zdaniem jest to dobry pomocnik w kuchni do wyciągania z
> potraw nadmiaru tłuszczu. Wyglądem to przypomina pędzel z bardzo długim

http://www.fide.pl/pl/kuchenprofi/szklany_oddzielacz
_do_tluszczu__1012362800/834/
http://www.gmaxvision.pl/oddzielacz-do-tluszczu.html
http://www.superwnetrze.pl/Oliwa-i-ocet,k44/Pipeta-d
o-sosow-i-marynat-Cuisipro,t3327.html

--

XL

3. Data: 2012-02-05 20:29:28

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

RI

> [...]

Niestety nie jest to o co mi dokładnie chodzi. Chodzi o to by zebrać tłuszcz
z obojętnie jakiej potrawy. Potrawy mięsne trochę ciężko tym dzbankiem
oddzielić od tłuszczu. Mop jest szybszy, wystarczy kilka ruchów i już.
Ciekaw jestem czy to ma ktoś w UE, bo sprowadzać to z USA to trochę za drogo
wychodzi.

4. Data: 2012-02-06 09:30:47

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzbankiem oddzielić od tłuszczu. Mop jest szybszy, wystarczy kilka
> ruchów i już. Ciekaw jestem czy to ma ktoś w UE, bo sprowadzać to z USA

Hmm... faktycznie, ciekawe jest to urządzenie... jednak mi trudno wskazać mi
sprzedawcę, ale mogę śłużyć radą ;)

Generalnie jeśli chodzi o odtłuszczanie placuszków (ziemniaczanych czy
słodkich), "schaboszczaków" i innych, czyli tego co niezdrowe a musi być na
zwykłym oleju usmażone czy smalcu, to używam po prostu ręczników papierowych
na które przekładam moje kotlety (i przykrywam) przed nałożeniem na tależ.
Tłuszcz schodzi szybko i w całkiem sporych ilościach (tyle ile ręcznik jest
w stanie wchłonąć).

Jeśli chodzi o inne potrawy, jak sosy, czy te gdzie oleju/oliwy dodaje się
dla smaku, to po prostu dodaję tyle tłuszczu ile mi jest potrzebne i staram
się, aby to był tłuszcz dobrej jakości (np. oliwa z oliwek, szczególnie ta z
pierwszego tłoczenia w rozsądnych ilościach sprzyja utracie wagi).

5. Data: 2012-02-06 12:48:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2012 10:30:47 +0100, gosmo napisał(a):

> [...]
> się, aby to był tłuszcz dobrej jakości (np. oliwa z oliwek, szczególnie ta z
> pierwszego tłoczenia w rozsądnych ilościach sprzyja utracie wagi).

Robię dokładnie tak samo.
--

XL

6. Data: 2012-02-06 12:51:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2012 13:48:42 +0100, Ikselka napisał(a):

> (...)
> Robię dokładnie tak samo.

...a jeśli mam czas, to np rosół/sosy szybko schładzam, aby tłuszcz skrzepł
na wierzchu - wtedy łatwo go z powierzchni usunąć łopatką.
--

XL

7. Data: 2012-02-06 16:47:06

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ręcznikiem papierowym też można zebrać tłuszcz z powierzchni gorącej
potrawy - trzeba tylko być szybkim ;-)

Ania

ile wydajecie na żywienie
To nie ściema