Gdzie nakładacie perfumy?

31. Data: 2007-01-25 09:04:25

Temat: Re: Gdzie nakładacie perfumy?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Czyli tzw. "fafkulec" (od Fa w kulce) :)
> Wild Musk takie były. rollonowane :)
> Zara zara, tera przeczytałam jeszcze raz i chyba chodzi Ci o coś innego.
> Mogłabyś opisać dokładniej ten mechanizm? Nie kulka obracająca się?
> Gąbeczka?

Póbki maja taki sztyft.
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

32. Data: 2007-01-25 09:27:46

Od: Almadka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> Dnia Wed, 24 Jan 2007 20:38:12 +0100, Almadka sącząc kawkę,
> wyklepał(a)::

> No dobrze, ale jeśli komuś włosy bardzo szybko się tłuszczą? Czy pod
> koniec dnia efekt nie będzie zabójczy dla otoczenia?
> Metoda fajna, ale ja na przykład powinnam myć głowę rano i wieczorem,
> tak szybko się "zużywa".
>
> Krusz.

Cialo tez powinno myc sie dwa razy dziennie, a mimo to zapach na nim
(generalnie rzecz biorac) "brzmi ladnie". Mysle, ze to nie ma znaczenia.
U mnie zapach na wlosach sprawdzal sie i przy krotkich i przy dlugich, w
czasach, gdy bardziej sie tluscily i gdy zachowywaly sie normalnie...

Zreszta ja nie mam wyboru. Teraz to nawet antyperspiranty dla
wrazliwcow powinnam sobie we wlosy wcierac, bo na skorze uczulaja;)

almadka

33. Data: 2007-01-25 09:49:32

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Czyli tzw. "fafkulec" (od Fa w kulce) :)
> Wild Musk takie były. rollonowane :)

Dużo dezodorantów jest takich, wolę je od psikanych :)

> Zara zara, tera przeczytałam jeszcze raz i chyba chodzi Ci o coś innego.
> Mogłabyś opisać dokładniej ten mechanizm? Nie kulka obracająca się?
> Gąbeczka?

Nie kulka, nie gąbka. To było coś wielkości zblizonej do wykałaczki,
plastykowy pręcik na stałe zamocowany w korku. Kiedy odkręcałam korek
to razem z tym czymś. Ilość perfum pozostała na pręciku była akurat
idealna do przeniesienia na wybrane miejsca człowieka.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

34. Data: 2007-01-25 09:52:28

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Almadka wrote:
(...)
> Zreszta ja nie mam wyboru. Teraz to nawet antyperspiranty dla
> wrazliwcow powinnam sobie we wlosy wcierac, bo na skorze uczulaja;)

SVR kulkowy próbowałaś?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2007-01-25 16:36:39

Od: Almadka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> SVR kulkowy próbowałaś?

Nie, na razie udalo mi sie trafic na Deo Pur Biothermu w sztyfcie dla
wrazliwych i jest idealny. Ale dziekuje za cynk, moze sie przydac.

almadka

36. Data: 2007-01-25 17:30:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):
> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
>
> A jak może mieć alergię wziewną (zaliczyłam w życiu parę zapachów, przy
> których dostawałam koszmarnego ataku kaszlu, nie wiem, czy to alergia, ale
> pewnie niewykluczone) to już w ogóle pomysł na Nagrodę Darwina.

psikanie sie w okolicy ucha czyms, o czym juz wiadomo, ze uczula to
tez raczej kiepski pomysl. to jest jedno z najwrazliwszych miejsc na
czlowieku, nie bez powodu to tam sie zaleca robic wszelkie proby "na
wszelki wypadek" (np. przed uzyciem farby do wlosow). ja zaliczylam
piekne alergiczne zapalenie po tym, jak psiknelam sobie na
ucho, ktore wczesniej podraznilam jakims niewygodnym kolczykiem.

od tamtej pory skrapiam sobie wylacznie dekolt i nadgarstki.

-- kasica

37. Data: 2007-01-25 22:35:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
Kruszyzna wrote:

> [...]
> to razem z tym czymś. Ilość perfum pozostała na pręciku była akurat
> idealna do przeniesienia na wybrane miejsca człowieka.

Hm, połowa posiadanych przeze mnie próbek jest z takim czymś. Więc chyba nie
aż taka rzadkość...

--
JoP

38. Data: 2007-01-26 09:19:15

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Hm, połowa posiadanych przeze mnie próbek jest z takim czymś. Więc chyba nie
> aż taka rzadkość...

W próbkach rzeczywiście nie. To co tęsknie wspominam to był calkiem
spory flakonik.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

39. Data: 2007-01-26 13:56:11

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pierwszy raz trafiły mi sie perfumy, które uczulają. Rodrigez psikniety na
> dekolt sprawia, ze jestem w kropki jak biedronka. Niestety jest w sprayu
> wiec psikanie sie po nadgarstkach nie nie wchodzi w grę. Jakie Wy macie
> patenty na perfumowanie się?

Oddaj / odsprzedaj komuś. Po co się męczyć i narażać?

DJD

40. Data: 2007-01-26 14:07:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Oddaj / odsprzedaj komuś. Po co się męczyć i narażać?

Bo mnie się podobaja;-)?
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Dobry fryzjer-Kraków
Vibra tone z TV Marketu
pytanie- a co sądzicie o eveline cosmetics ?
Jak wyczyścić srebro ?
Puder