Gdzie po tanie DMC w Warszawie?

1. Data: 2003-09-24 08:14:24

Temat: Gdzie po tanie DMC w Warszawie?
Od: "Monika Sowa" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie. Czy może ktoś ma namiary na jakiś sklepik z tanimi
kolorkami DMC. U mnie chcą za szt. 2.70 a to troszkę drogo wychodzi...
Pozdrawiam,
Monia

***********************
Monika (Orsynia)
GG 695017
Łomianki

1. Data: 2003-09-24 09:11:01

Temat: Re: Gdzie po tanie DMC w Warszawie?
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W DITA - 1001 guzików (Piaseczno, ul. Kościuszki) 2 zł/szt, nie wiem
tylko ile kosztują te metaliczne. Kanwa też nie jest najdroższa - 50 zł
/mb (szer. 140 cm)
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-09-24 10:56:17

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Sowa <m...@e...pl> napisał(a):

> Tak jak w temacie. Czy może ktoś ma namiary na jakiś sklepik z tanimi
> kolorkami DMC. U mnie chcą za szt. 2.70 a to troszkę drogo wychodzi...
> [...]

Czyzby panie w sklepiku na Warszawskiej podniosły ceny? Kupowałam dawno po
2,20 i to już uznałam ,że za drogo:-(
Na żoliborzu sensownej pasmanterii nie ma - chyba,że chcesz hurtownię.
Jak potrzebuję na tempo to jeżdze na ul.Kolejową była DMC po 1,95
Ale jak policzyłam chociażby benzynę na dojazd to teraz zamawiam przez net.
Cena przesyłki wychodzi tyle co paliwko do autka ,tylko staram się zamawiać
jednoczesnie dosyc dużo a pasmenterii z dobra muliną w necie już się trochę
porobiło (tylko ja szukam tam gdzie szybko przysyłają - a nie tak jak w HS
czeeeeeeekać na przesyłkę)
Acha w Nowym Dworze też zdaje się nic sensownego nie ma.
pozdrówki od nie zadalekiej sąsiadki
Anga(Ania)

1. Data: 2003-09-24 11:24:53

Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Socho na Śniadeckich w centrum po 2,00
Pozdr
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-09-24 18:16:11

Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak w temacie. Czy może ktoś ma namiary na jakiś sklepik z tanimi
> kolorkami DMC. U mnie chcą za szt. 2.70 a to troszkę drogo wychodzi...
> Pozdrawiam,

Ul Madalińskiego , koło Puławskiej sklep z materiałami, DMC po 2,00
(bardzo miła obsługa)

1. Data: 2003-09-24 19:19:39

Od: "Inga \(W-wa\)" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Słowackiego koło Merkurego jest mały sklepik z pasmanterią, ostatnio
kupowałam tam mulinę DMC po 1,90 zł.
Pozdrawiam
Inga

[xxx]Kanwa w Krakowie