Gdzie sadzonki owocowych [ok. Krakowa]

1. Data: 2006-10-06 12:35:58

Temat: Gdzie sadzonki owocowych [ok. Krakowa]
Od: "Jurek K." <k...@i...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje po kilka sadzonek typowych drzew owocowych. Prosze o jakies
wskazowki co do w miare solidnych sprzedawcow w okolicy Krakowa...

Z gory dziekuje i pozdrawiam,

--
Jurek K.

2. Data: 2006-10-06 13:10:15

Temat: Re: Gdzie sadzonki owocowych [ok. Krakowa]
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:op.tgz2l8ctsytxt1@phonon Jurek K.
<k...@i...uj.edu.pl> napisał(a):

> Potrzebuje po kilka sadzonek typowych drzew owocowych. Prosze o
> jakies wskazowki co do w miare solidnych sprzedawcow w okolicy
> Krakowa...

Hejka. Szkółka przy ul. Słomianej 19a www.szkolkislaski.com.pl
Pozdrawiam osobiście Ja...cki

3. Data: 2006-10-06 13:13:59

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Szkółka przy ul. Słomianej 19a www.szkolkislaski.com.pl
Polan na Rydla ma też dobry materiał.
Pozdrawiam alternatywnie,
Krzysztof

4. Data: 2006-10-07 17:00:04

Od: "Zenon Michałowski" <z...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze sprowadzam sadzonki drzew owocowych ze szkólki w Kasińce Małej koło
Rabki mimo iż mieszkam w Gdyni. Jestem bardzo zadowolony

Pozdrawiam

Zenon Michałowski

5. Data: 2006-10-07 18:22:05

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon Michałowski napisał(a):
> Zawsze sprowadzam sadzonki drzew owocowych ze szkólki w Kasińce Małej koło
> Rabki mimo iż mieszkam w Gdyni. Jestem bardzo zadowolony

No cóż... Gratuluję fantazji
Pozdrawiam
Tomek

6. Data: 2006-10-09 06:18:44

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon Michałowski napisał(a):
> Zawsze sprowadzam sadzonki drzew owocowych ze szkólki w Kasińce Małej koło
> Rabki mimo iż mieszkam w Gdyni. Jestem bardzo zadowolony

Możesz dać jakiś namiar?
Pozdrawiam Paweł L.

piękne ogrody
SPRZEDAM - Dmuchawe do lisci McCulloch BVM 240
Czekoladowy kwiatek
chabry i konwalie, brzoskwinie i pomarancze
gdzie kupic jalowce itp