Gdzie się wykastrować?

11. Data: 2006-01-16 11:26:09

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
news:rhwacdxrtt4.fsf@jj.jj...
> "niezbecki" <s...@l...po> writes:
>>
>> W Polsce to podobno zabronione.
>
> Oooo ciekawe!
> A czemuż to?

Bo Polska to taki "gópi" kraj.

Podobno niektórzy przestępcy seksualni w Polsce, występowali do sądu o
kastrację chemiczną. Oczywście uzyskuja odmowę...
W szwajcarii chyba, jest to możliwe. Kastracja chemiczna ogromnie zmniejsza
popęd seksualny przez co jest znacznie mniejsza recydywa. A zatem da się..

Ale w Polsce jak to w Polsce, nie bo nie.

A w Pislandii to pewnie szczególnie nie. Lepiej aby gwałcili, a zgwałcone
kobiety rodziły dzieci.
No ale 'taka wola Pana"

Seco

12. Data: 2006-01-16 11:29:46

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości :

> A w Pislandii to pewnie szczególnie nie. Lepiej aby gwałcili, a zgwałcone
> kobiety rodziły dzieci.
> No ale 'taka wola Pana"

Glupi jestes czy jaki??...nie piernicz idiotyzmow i sie zastanow zanim cos
napiszesz buraku!!

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

13. Data: 2006-01-16 12:11:19

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stefan Wilczyński napisał:

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych oraz utylitarnych
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem). Chciałbym
> zapytać o adresy gabinetów, w których wykonuje się taki zabieg. Jaka
> jest jego cena? Proszę o poważne potraktowanie tego pytania, ja
> naprawdę chciałbym uzyskać pomoc lekarską w tym względzie. Jakie są
> zalety, a jakie skutki uboczne kastracji (fizjologiczne i psychiczne)?
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

O ile wiem to w Polsce kastracja jest niemożliwa, chyba, że przemawiają
za tym względy medyczne. Spróbuj iść do psychiatry.

14. Data: 2006-01-16 12:57:50

Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Jan 2006 12:29:46 +0100, sq1euo napisał(a):

> [...]
> wiadomości :

> Glupi jestes czy jaki??...nie piernicz idiotyzmow i sie zastanow zanim cos

A ty sie z choinki urwales?
Amen.

15. Data: 2006-01-16 13:26:18

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty sie z choinki urwales?
> Amen.

A Wy pierdoly, bedziecie sie teraz tak wyzywac?

--
Pozdrawiam Mateusz

16. Data: 2006-01-16 13:44:39

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał
> w wiadomości :

> Glupi jestes czy jaki??...nie piernicz idiotyzmow i sie zastanow zanim cos
> napiszesz buraku!!

Kultury trochę może?

Lechu, Romek i spółka są przeciwko aborcji niezależnie od przyczyn ciąży.
Sa także przeciwko chemicznej kastracji.

No ale faktycznie może nie wola Pana. Wolna wola człowieka.

Pozdrawiam.

Seco

17. Data: 2006-01-16 14:24:47

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> No ale faktycznie może nie wola Pana. Wolna wola człowieka.

to było ironiczne, przynajmniej ja tak to zrozumiałam

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

18. Data: 2006-01-16 14:59:58

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> writes:

> [...]
> popęd seksualny przez co jest znacznie mniejsza recydywa. A zatem da się..

No i właśnie o to chodzi!
A poza tym to chyba też mniej testosteronu co powinno generalnie
zmniejszyć agresję, right? Same plusy.
Powinno się kastrować dresów zamiast wsadzać do więzienia i utrzymywać z
naszych podatków :)

jimmij
--
I come from the Land Of Imagination

19. Data: 2006-01-16 15:12:26

Od: "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:dqencn$2qe$2@inews.gazeta.pl...

> Ile masz lat?

Aktualnie 25 (dwadzieścia pięć).

20. Data: 2006-01-16 15:15:48

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych oraz utylitarnych
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem).

Z tym to ciezko niestety bedzie. Tak samo jak czlowiek chce ze soba
skonczyc, a ludziska zabiora do szpitala i beda ratowac na sile, a potem
mozna byc jakims kaleka. I badz tu wdzieczny lekarzom... :S

--
Pozdrawiam Mateusz

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna