Gdzie szukać pomocy?

1. Data: 2006-04-27 08:26:39

Temat: Gdzie szukać pomocy?
Od: "Malwina Marciniak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można się zwrócić o pomoc, gdy chcę pojechać z moim niepełnosprawnym
bratem(porażenie mózgowe)do jakiegoś sanatorium w celu rehabilitacji?Chodzi mi
o jakieś fundacje,które finansują takie wyjazdy!

2. Data: 2006-04-27 10:55:31

Temat: Re: Gdzie szukać pomocy?
Od: Judash <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malwina Marciniak napisał(a):
> Gdzie można się zwrócić o pomoc, gdy chcę pojechać z moim niepełnosprawnym
> bratem(porażenie mózgowe)do jakiegoś sanatorium w celu rehabilitacji?Chodzi mi
> o jakieś fundacje,które finansują takie wyjazdy!

Poszykaj najblizej siebie PCPR-U tam wez wniosek na wczasy rehabilitacyjne.

Limity dochodów przy rencie.
finansowanie sportu ON
nowa strona o sporcie ON i nie tylko
1% - komu?