Gdzie ubieracie...

11. Data: 2011-05-09 13:41:26

Temat: Re: Gdzie ubieracie...
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika wrote:

> Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:4dc7c3c5$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...

> Buty "garniturowe" w rozmiarach przedmęskich są w Deichmann za ok. 70 zł
> (ale nie skórzane, więc raczej na pojedyncze krótsze wyjścia).

To akurat wiem, bo widziałam już po nabyciu podobnego badziewia na targu, za
45 zł ( w akcie desperacji). Ku mojemu zdziwieniu nie śmierdzą, i przez
latorośl zostały uznane za wygodne.
J.

12. Data: 2011-05-09 17:40:40

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-09 13:08, krys pisze:

> [...]
ame=KEN

> Za dwa numery kupie mu juz za 100 zł prawdziwe buty z prawdziwej skóry. Jak
> dalej będzie wyrastał w tym tempie, to może już na przyszły sezon.
> Na szczęście jeszcze glanów nie chce, najchętniej chodziłby bez butow, za to
> w skarpetkach frotte.
> No i na szczęście są buty sportowe.

Na krótką szeroką stopę z wysokim podbiciem to ciężko jest znaleźc
cokolwiek wygodnego. Ja takową miałem aż mi się koło czterdziestki
rozklapciała i teraz już czasem mogę znaleźć buty które nie piją przez
pierwszy miesiąc, a potem są do wyrzucenia.

> Jak masz samozaparcie i cierpliwość, zawlecz na zakupy, najlepiej na jakiś
> targ/bazar/whatever. Ja tam oczopląsu dostaję od nadmiaru form i wzorów, to
> i młodociana podfruwajka coś znajdzie.

Hie hie. Nie ze mną te sztuczki Bruner. Baba z oczopląsem od nadmiaru
kieruje się przy wyborze już tylko ceną. Najwyższą.

Adam

13. Data: 2011-05-09 18:07:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Na krótką szeroką stopę z wysokim podbiciem to ciężko jest znaleźc
> cokolwiek wygodnego.

Wiem, bo synek ma tak po tatusiu. Na szczęście mamy lokalnego sprzedawcę,
który miewa buty, które na nikogo nie pasują, bo satakie na szerokość, jak
na długość;-). Ale Młody jeszcze w numerację nie wszedł. Dlatego buty nosi
takie, przed którymi nie ucieka, a które na niego pasują.

> Hie hie. Nie ze mną te sztuczki Bruner. Baba z oczopląsem od nadmiaru
> kieruje się przy wyborze już tylko ceną. Najwyższą.

A to ja nie wiem,chyba nie jestem rzeczoną babą, bo ja w tej sytuacji
kieruję się ... do wyjścia ;-). Najwyższe ceny powodują u mnie gwałtowny
spadek atrakcyjności towaru;-).
J.

Jaki rower dla dziecka - poradnik
szkoła podstawowa w Bydgoszczy na Leśnym
pytanie o Impreze na zakonczenie podstawowki
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
[waw] animacja poklatkowa dla dzieci