Gdzie w Łodzi kupić sporą ilość dojrzałej pigwy ?

1. Data: 2004-07-02 05:57:52

Temat: Gdzie w Łodzi kupić sporą ilość dojrzałej pigwy ?
Od: "DuzyMis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jak w temacie, mam sporą ilośc przepisów na pigwę i chciałabym je
zrobić tylko brak mi jednego składnika....pigwy. Wiem że lada moment zaczną
dojrzewać i czas najwyższy wziąć się za robotę:O)
Czy ktoś wie, ma znajomego, który....
Gdzie mogę kupić jakieś 5 kg pigwy?
Mam na działce krzaczek, ale na nim jest 5 kuleczek, i z ambitnych planów
przetworów nici.....
Pozdrawiam
Gerbil, korzystając ze skrzynki Misia :O)

1. Data: 2004-07-02 08:18:59

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DuzyMis" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

>Wiem że lada moment zaczną
> dojrzewać

Nigdy nie robiłam nic z pigwy, ale zawsze byłam przekonana, że dojrzewają we
wrześniu. Ale może cosik mi się pokićkało.
Pozdr. - A.

1. Data: 2004-07-02 09:39:38

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie robiłam nic z pigwy, ale zawsze byłam przekonana, że dojrzewają
we
> wrześniu. Ale może cosik mi się pokićkało.

z pewnoscia sie nie pokickalo w zeszlym roku bodajze robilem pigwowke
w drugiej polowie pazdziernika. Fakt ze na krzakach pigwowca japonskiego (to
nie to samo co pigwa) pojawily sie owoce, ale tez dojzeja pewnie dopiero we
wrzesniu.

Jezeli w Lodzi jest jakis ogrod botaniczny to wejdz w uklady z obsluga. W
Warszawie owoce jadalne
przekazuja do domow dziecka (wg zeznania obslugi) lub jedza sami. Pigwa nie
cieszy sie popytem, wiec mozna pozyskac za przyslowiowe piwo.

pozdrawiam WM

1. Data: 2004-07-02 14:55:23

Od: TiBi <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DuzyMis napisał:
> [...]
> przetworów nici.....
> Pozdrawiam
> Gerbil, korzystając ze skrzynki Misia :O)

Na pigwe musisz poczekac do pazdziernika, a konkretnie do pierwszych
przymrozkow. Dopiero wtedy sie nadaje. Osobiscie polecam nalewke.
TiBi

1. Data: 2004-07-02 16:59:14

Od: "DuzyMis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pigwe musisz poczekac do pazdziernika, a konkretnie do pierwszych
> przymrozkow. Dopiero wtedy sie nadaje. Osobiscie polecam nalewke.
> TiBi

Oki ja mam już kilka kulek na krzaczkach i być może zdatne będę rzeczywiście
na jesieni, jednak chciałabym wiedzieć gdzie lub od kogo można ten rarytas
kupić. Poluje już kilka lat i w ogóle nie widzę pigwy na ryneczkach ani
targowiskach.
Chcę zrobić dżem, bo nalewkę mam, i może syrop do herbatki :OP

No to gdzie lub od kogo?
Pzdr
Gerbil

1. Data: 2004-07-06 16:53:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DuzyMis" <d...@a...pl>

> No to gdzie lub od kogo?

Przejdź się do najbliższych ogrodów i popytaj.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Gdzie teraz kwaśne jabłka?
pożyteczna tabelka dla tych, co żyją w świecie uncji i funtów :)
Hmmm jak zrobić??
szybkie pytanie :)
Nalewka z czarnej porzeczki