Gdzie w Polsce...

1. Data: 2005-03-29 09:49:53

Temat: Gdzie w Polsce...
Od: "RR" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry
Czy, moze ktos wie, gdzie w Polsce wykonuja operacje zakladania "opaski" na
zoladek dla ludzi otylych matoda laparoskopowa?

Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam

Rafal

2. Data: 2005-03-29 18:19:32

Temat: Re: Gdzie w Polsce...
Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy, moze ktos wie, gdzie w Polsce wykonuja operacje zakladania "opaski"
na
> zoladek dla ludzi otylych matoda laparoskopowa?

nie wiem gdzie zakładaja oaskę na zołądek, ale wiem gdzie endoskopowo
wprowadzają balonik w celu zmniejszenia zołądka.

3. Data: 2005-04-14 09:40:15

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "RR" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> zoladek dla ludzi otylych matoda laparoskopowa?

I-wsza tabletka antykonc. w drugim dniu okresu
hospicja w warszawie
Przepis na zdrowe zycie,?
Włosy
Nadcisnienie (15 lat) :/