Gdzie w Polsce można zjeść

1. Data: 2003-12-16 10:54:36

Temat: Gdzie w Polsce można zjeść
Od: "xzxzxz" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Porządnego sirlon steak-a (ok. 1 kg wagi)
- ok 5 cm grubości z dodatkami (ziemniaki, masełko)
po amerykańsku - ostatnio tam takiego jadłem.
Oczywiście wypieczony ale ... krwisty w środku.

Z góry dzieki za pomoc

GŁODNY!

1. Data: 2003-12-16 11:38:55

Temat: Re: Gdzie w Polsce można zjeść
Od: "Agnieszka" <r...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam do Gauchos Steak House w gdyni przy ul. Swietojanskiej

przednia argentynska wolowina,sluszne porcje.
brrrrrrrrr,nie jem od paru miesiecy miesa ;)

1. Data: 2003-12-16 11:42:35

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Friday`s przy Jana Pawła ?

1. Data: 2003-12-16 14:31:37

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Może Friday`s przy Jana Pawła ?

W Pcimiu Dolnym czy może w Wykidajłach jest ta knajpka ?

1. Data: 2003-12-22 17:57:40

Od: "dink" <dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message

> W Pcimiu Dolnym czy może w Wykidajłach jest ta knajpka ?

w pewnym sensie masz rację - bo w stolicy :) Jak jesteś z W-wy to wiesz. Jak
nie jesteś to nie bedziesz chyba specjalnie jechać na stek?

--
dink. (Warszawiak z dziada, pradziada :))))
Toyota MR2 Club Poland

1. Data: 2003-12-22 21:04:18

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

dink wrote:

> w pewnym sensie masz rację - bo w stolicy :) Jak jesteś z W-wy to wiesz.
> Jak nie jesteś to nie bedziesz chyba specjalnie jechać na stek?

ulica Jana Pawła jest chyba w każdym polskim mieście, jak kiedyś Lenina,
więc pytanie było wcale na miejscu.

Waldek

1. Data: 2003-12-23 22:03:26

Od: "dink" <dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> wrote in message

> ulica Jana Pawła jest chyba w każdym polskim mieście, jak kiedyś Lenina,
> więc pytanie było wcale na miejscu.

Owszem, ale kombinacja TGI Friday's i al. Jana Pawła II jest tylko jedna :)
http://tgifridays.know-where.com/tgifridays/top/intl
.html#Poland

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland

Chcesz, aby Twoje święta były wyjątkowe?
kutia
strucla makowa
surówka/sałatka
chlebek szczescia