Gdzie w Wawie można teraz kupić makutrę?

1. Data: 2002-02-03 20:07:57

Temat: Gdzie w Wawie można teraz kupić makutrę?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Mam pytatnie,gdzie w Warszawie można teraz ,tzn "nie w sezonie" kupić makutrę?
Bardzo mi zależy,bo mój mąz chce mi zrobić specjalny deser,a do tego trzeba
utrzeć składniki. Współczesny sprzęt AGD do tego się nie nadaje.
Mamarita

1. Data: 2002-02-03 20:37:25

Temat: Re: (OT) Gdzie w Wawie można teraz kupić makutrę?
Od: "Winniczek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!
<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
trzeba
> utrzeć składniki. Współczesny sprzęt AGD do tego się nie nadaje.

A to bylo w Wawie własnie....
Będąc maluchem nieletnim, uczęszczawszy na świetlicę brałem udział w róznych
zajęciach. No i kiedyś ciasto "Pani" piekla wyjasniajac co i jak....
Wracam do domu rozpromieniony i wolam rozpromieniony, z progu co następuje:
".... a Pani nam dzisiaj w szkole KAMASUTRE pokazywala...."
Pozdrawiam,
Winniczek

1. Data: 2002-02-04 08:07:55

Temat: Re: Gdzie w Wawie można teraz kupićmakutrę?
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: <m...@p...onet.pl>

> [...]
trzeba
> utrzeć składniki. Współczesny sprzęt AGD do tego się nie nadaje.

Sprobowalabym na targu staroci na Kole, ale to w week-end rano. Tam maja
wszystko.

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-02-04 09:21:02

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wracam do domu rozpromieniony i wolam rozpromieniony, z progu co następuje:
> ".... a Pani nam dzisiaj w szkole KAMASUTRE pokazywala...."

no to gratuluję, że już jako nieletni maluch znałeś to słowo, bo ja
chyba dopiero w wieku wczesno-rozpłodowym je poznałem.

Waldek

1. Data: 2002-02-04 10:34:24

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trzeba
> utrzeć składniki. Współczesny sprzęt AGD do tego się nie nadaje.

Sama się rozglądałam, więc widziałam:
a) w Auchan około 10 złotych, ale nieduża
b) na bazarku przy Płaskowickiej (Ursynów), w budce ze szkłem i ceramiką -
różne rozmiary, ale cen nie znam, bo nie weszłam do środka.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2002-02-04 14:15:25

Od: "Rafał Wylociński" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka ciężka, gliniana, wygladajaca na leciwa - na bazarku staroci na kole
widziałem (nawet kilka).

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

> [...]
trzeba
> utrzeć składniki. Współczesny sprzęt AGD do tego się nie nadaje.

makaron szpikanowy - co do niego?
Gary z Telezakupów Mango?
angielskie herbatki w marks & spencer
gdzie w wwie kupie prawdziwy starty parmezan?
CZEKOLADA