Gdzie zjesc w W-wie?

1. Data: 2001-09-10 15:02:57

Temat: Gdzie zjesc w W-wie?
Od: "salma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam prosbe do Grupowiczow- bede dwa dni w W-wie i chcialabym sie dowiedziec
gdzie (okolice Marszalkowskiej i Dworca Centralnego) moglabym zjesc cos
smacznego i niedrogo. Szczegolnie zalezaloby mi na tzw "egzotycznym"
jedzonku:-) czyli arabskie, meksykanskie czy chinskie...
Z gory dziekuje i pozdrawiam serdecznie

--
>^-_-^< salma icq 52631710
'Nasze czyny za zycia brzmia echem w wiecznosci'

1. Data: 2001-09-10 15:12:49

Temat: Re: Gdzie zjesc w W-wie?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "salma" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smacznego i niedrogo. Szczegolnie zalezaloby mi na tzw "egzotycznym"
> jedzonku:-) czyli arabskie, meksykanskie czy chinskie...

Chińskie to restauracja "Pekin" na ul. Senatorskiej tuż przy Placu
Teatralnym... Tuż obok jest też restauracja meksykańska, ale żeby one
niedrogie buły to nie powiem...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-10 15:14:57

Od: "salma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9nil4l$d9f$1@news.onet.pl...
> Chińskie to restauracja "Pekin" na ul. Senatorskiej tuż przy Placu
> Teatralnym... Tuż obok jest też restauracja meksykańska, ale żeby one
> niedrogie buły to nie powiem...

:-)) Wlasnie nie chodzi mi tyle o restauracje ile o bary jakies:-) Ktos
kiedys (ale to w zeszlym roku) podawal namiary na taka "budke" z bodajze
indyjskim jedzeniem w poblizu Palacu Kultury, ale niestety zapomnialam
dokladna lokalizacje:-(

1. Data: 2001-09-10 15:30:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys (ale to w zeszlym roku) podawal namiary na taka "budke" z bodajze
> indyjskim jedzeniem w poblizu Palacu Kultury, ale niestety zapomnialam

hmm... a historie o robieniu sajgonek z chorych gołębi przez Wietnamczyków
słyszałaś? brr... aż mnie otrząsnęło na myśl o orientalnych barach...

1. Data: 2001-09-10 16:08:25

Temat: Odp: Gdzie zjesc w W-wie?
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik salma <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nikmd$chg$...@n...onet.pl...
> Witam,
> mam prosbe do Grupowiczow- bede dwa dni w W-wie i chcialabym sie
dowiedziec
> gdzie (okolice Marszalkowskiej i Dworca Centralnego)
Chinska knajpka Bar Hang-Zhou na Hozej, skrecasz w prawo z
Marszalkowskiej stojac twarza do Placu Konstytucji. Na rogu jest
jakies biuro podrozy na A... i tam wlasnie skrecasz, idziesz
kilkadziesiat metrow, mijasz przeszklona kawiarnie "Mala Czarna" i
szukasz czerwonej witryny. W porze lunchu tloczno dosc, jedzenie
PYSZNE i swiezutkie. Barek prowadzony jest przez dzieci
przedwojennego warszawskiego Chinczyka, zalozyciela knajpy
"szanghaj". Jem tam wielokrotnie i z czystym sumieniem polecam.
Nie jest tak tanio jak w "budkach", ale za 25 zlotych to sie
najesz po uszy, no i jedzenie jest naprawde dobre i nie ze swinstw
jakichs.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-09-10 16:30:28

Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <9nikmd$chg$1@news.onet.pl>, "salma" <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
> Z gory dziekuje i pozdrawiam serdecznie
>
> --
> 'Nasze czyny za zycia brzmia echem w wiecznosci'

Jezeli chodzi o centrum to jest gigantyczny wybor. Jak bedziesz na
Centralnym to proponuje wypad do Libanczyka, ktory gotuje na ternie bazy MPO
na alejach niepodleglosci na tylach Bibliteki Narodowej. Nie jest to miejsce
specjalnie luksusowe ale niedrogie i daje dobre pojecie o kuchni arabskiej.
Niezly jest tez Turek na Brackiej niepodal wylotu tej ulicy przy Chmielnej.
Ostatnio widzialem tam nawet slynnego aferzyste Bagsika ale nie oznacza, ze
jest tam drogo. Budek chinskich w intersujacej Cie okolicy jest zatrzesienie
ale jesli chcesz cos bardziej luksusowego to polecam Mekong na Wspolnej.
Ogolnie rzecz biorac szanuje wszystkie knajpy prowadzone przez Kreglickich:
czyli meksykanska El Popo na placu Teatrlnym, grecka Sanotrini na Saskiej
Kepie, wloska na Foksal (nazwa wyleciala mi z glowy) na przeciw jest zreszta
dobra japonska knajpa podajaca sushi nazywa sie Tsunabe i dziedziczy lokal
po legendarnej "Kamerze". Sushi w ogol"nosi" sie w tym sezonie i bez
wiekszego trudu znajdziesz w okolicy sushi-bary tansze niz Tsunabe. Dosc
przyzwoity jest w muliplexie na Pulawskiej w miejscu, gdzie kiedys stalo
kino Moskwa. Z innych egzotycznych godnych polecenia jest niewatpliwie
Maharaja nieodpodal placu Konstytucji, choc jak slyszalem (dawno nie byle)
zdarzaja sie niewypaly. Jest tez pare knajp oferujacych szerko rozumiana
kuchnie srodziemnomorska. Najbardziej znana jest siec Bram z centralnego
najblizej bedziesz miala do Bramy na Warynskiego nieopodal pl. Konstytucji.
Podaja tam calkiem przyzwoite pasty i na ogol dobre ciabatty ale zdarzaja
sie im posilzgi typu zimny farsz do ciabaty. Jezeli chodzi o Meksyk to znam
tylko wspomnianycch Kreglickich z El Popo ale zdecydowanie nie sa oni tani a
poza wszystkim bywa problem z miejscami. Kuchnie Tex-Mex troche promuje
steak-hause przy Jerozolimskich nieopodal placu Zawiszy. Jezeli zas chodzi o
tzw. grand cusine bez watpienia godny jest polecenia maly barek przysklepowy
przy placu teatrlnym. Nazwa wypadla mi zglowy ale stjac przodem do Teatru
Wielkiego po lewej stronie jest blok w ktorym miesci sie ten zacny i niezbyt
drogi przybytek. Daje dosc dobre pojecie o garmazerce francuskiej. Kuchnie
CK dosc dobrze na ogol prezentuje Szwejk na placu Konstytucji. Inne knajpy
Jarczynskiego czyli Elephant i Fiszer tez maja dosc przyzwoity poziom, choc
nierowny.
Czasem warto tez zajsc do ktoregos z biurowcow, gdzie kuchnie sa na ogol
typu otwartego nie tylko dla pracownikow biur. Dosc dobry poziom prezentuja
tego typu bary w budynku zwanym przez tutejszych Toi-Toi czyli biurowcow
przy Jerozolimskich tam gdzie miesci sie redakcja Wprost (widac jej reklame
nawet z centralnego)
Tyle na razie
Czarek

1. Data: 2001-09-10 16:44:23

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena W." <z...@a...net> wrote:

(ciach)
>kilkadziesiat metrow, mijasz przeszklona kawiarnie "Mala Czarna" i

.a w "Małej czarnej" koniecznie tort makowy słodki jak diabli
ale pycha!

AgataW.

1. Data: 2001-09-11 06:09:47

Od: "salma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> napisał w wiadomości
> [...]
miejsce
> specjalnie luksusowe ale niedrogie i daje dobre pojecie o kuchni
[...]

Serdecznie dziekuje Wam wszystkim za wskazanie tylu miejsc!:-) Teraz bardzo
zaluje, ze bede tak krotko w stolicy i z ograniczonymi zasobami
finansowymi:-( Na pewno jednak przydadza mi sie te adresy w przyszlosci.
Pozdrawiam cala grupe

1. Data: 2001-09-11 09:46:22

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

salma wrote:

> [...]
> smacznego i niedrogo. Szczegolnie zalezaloby mi na tzw "egzotycznym"
> jedzonku:-) czyli arabskie, meksykanskie czy chinskie...

Naprzeciwko Centralnego- w City Center japonski bar "Jaskólka" gdzie
podawali najlepszy ... strogonof ( hehe japonski bardzo ;) jaki w zyciu
jadlam. Poza tym ogromny wybór herbat i pyszne lody z zielonej herbaty.
pzdr
agi
ps- bardziej "japonskie" dania tez byly :)

drozdze
'gomółki'
RE: garnki WMF
RE: garnki WMF