Gdzie znajdę opis symptomów na oku

1. Data: 2002-03-11 14:07:05

Temat: Gdzie znajdę opis symptomów na oku
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, że różne odbarwienia oka, sygnalizują jakieś nieprawidłowości w
organizmie, ale nie pamiętam gdzie mógłbym opis która część oka odpowiada za
jaki organ.

Pozdrawiam
Trapez

2. Data: 2002-03-11 14:10:46

Temat: Re: Gdzie znajdę opis symptomów na oku
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Wiadomo, że różne odbarwienia oka, sygnalizują jakieś nieprawidłowości
> organizmie, ale nie pamiętam gdzie mógłbym opis która część oka odpowiada
za
> jaki organ.

Miało być : ... gdzie mógłbym znaleźć opis ... :)

Pozdrawiam
Trapez

3. Data: 2002-03-11 15:30:39

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiadomo, że różne odbarwienia oka, sygnalizują jakieś nieprawidłowości
> organizmie, ale nie pamiętam gdzie mógłbym opis która część oka odpowiada
za
> jaki organ.

Zobacz na http://www.amsoft.com.pl/bs/index.html z lewej strony kliknij
"medycyna magiczna" a pozniej "Aurikuloterapia i irydologia " :-))

Zaslav

4. Data: 2002-03-11 16:01:32

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości
> Zobacz na http://www.amsoft.com.pl/bs/index.html z lewej strony kliknij
> "medycyna magiczna" a pozniej "Aurikuloterapia i irydologia " :-))

Dzięki.
Na tej stronie nie było dokładnej mapy oka, ale przynajmniej wiem że to
się nazywa irydologia. Zauważyłem ostatnio na oku dziwne pomarańczowe plamki
i nie wiem skąd się wzięły (może to od jedznia marchewki :). Może jakaś
"magiczna medycyna" będzie w stanie trochę wyjaśnić moje wątpliwości.

Pozdrawiam
Trapez

5. Data: 2002-03-13 09:40:53

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wiem skąd się wzięły (może to od jedznia marchewki :). Może jakaś
> "magiczna medycyna" będzie w stanie trochę wyjaśnić moje wątpliwości.

Ale nie przeczytales. Albo do ciebie nie dotarlo

Zaslav

6. Data: 2002-03-13 12:53:46

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości

> Ale nie przeczytales. Albo do ciebie nie dotarlo

Przeczytałem to, że napisali tam, że to nie potwierdzone naukowo bzdury,
ale z moimi różnorakimi dolegliwościami nauka zwykle sobie nie radziła
(uczulenia katar sienny), więc raczej nie lubię się opierać tylko na tzw.
dowodach naukowych, ale szukam co do powiedzenia mają inni. Czasem przynosi
to ciekawe rezultaty. Ostatnio dentystka na pytanie czemu psują mi się zęby,
powiedziała wzruszając ramionami że "niektórzy już tak mają" :)

Pozdrawiam
Trapez

7. Data: 2002-03-14 13:05:37

Od: "Federika" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez"

Ostatnio dentystka na pytanie czemu psują mi się zęby,
> powiedziała wzruszając ramionami że "niektórzy już tak mają" :)

Znalazlam cos takiego

"Nasze choroby są wywoływane przez nas samych, poprzez długotrwałe
utrzymywanie w umyśle myśli i energii pewnego rodzaju. Poniżej lista
niektórych chorób i odpowiadających im myśli (z: Louise. L. Hay "Możesz
uzdrowić swoje życie"); uwolnienie się od negatywnego wzorca powodującego
chorobę przyciąga i przyśpiesza wyzdrowienie bądź uzdrowienie.
/.../
Zęby, choroby-długotrwałe niezdecydowanie (zęby reprezentują decyzje)
/.../"

Cokolwiek by o tym nie myslec, to nie moge sie nie zgodzic z diagnoza
przyczyn moich problemow z zatokami (pominelam je tutaj) ;)

F.

8. Data: 2002-03-14 13:25:25

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Federika" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Cokolwiek by o tym nie myslec, to nie moge sie nie zgodzic z diagnoza
> przyczyn moich problemow z zatokami (pominelam je tutaj) ;)

Na problemy z zatokami dobre jest ich oczyszczenie moczem. Wypróbowałem
i mogę stwierdzić, że to działa.

Pozdrawiam
Trapez

9. Data: 2002-03-14 17:42:51

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cokolwiek by o tym nie myslec, to nie moge sie nie zgodzic z diagnoza
> przyczyn moich problemow z zatokami (pominelam je tutaj) ;)

Irytacja?

Pozdrawiam
Leszek

cappucino