Gdzie znajdę prosty i tani dystrybutor wody?

1. Data: 2003-03-04 22:25:17

Temat: Gdzie znajdę prosty i tani dystrybutor wody?
Od: "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, gdzie mogę kupić proste (i tanie) dystrybutory wody? Planuję
umieścić taki w kuchni i wsadzać do niego butle z wodą oligoceńską, które
sam będę napełniał. Nie chcę montować całej zabudowanej kolumny, wystarczy
jakiś prosty, niewysoki stelaż na baniak (docelowe miejsce postawienia -
podłoga) i kranik spustowy.

Może ktoś się już nad czymś takim zastanawiał, będąc tak jak ja zmęczonym
ciągłym dźwiganiem baniaków przy napełnianiu
czajnika?

Z góry dzięki za wszelkie info

1. Data: 2003-03-05 06:44:17

Temat: Re: Gdzie znajdę prosty i tani dystrybutor wody?
Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Tuesday, March 04, 2003 11:25 PM),
osoba znana jako... Marcin Cichy, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

> Czy ktoś wie, gdzie mogę kupić proste (i tanie) dystrybutory wody?
> Planuję umieścić taki w kuchni i wsadzać do niego butle z wodą

Ul. Reja, firma Dar Natury. Obok magazynów Edeki.

pozdrówka,
* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-03-05 09:40:57

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Cichy wrote:
> Czy ktoś wie, gdzie mogę kupić proste (i tanie) dystrybutory wody?

Proste (nie wiem, czy tanie) mozna kupic u dystrybutorow "Daru Natury" -
taka ceramiczna micha z kranikiem na boku, na ktora sie naklada butle i
tyle. Calosc dziala na zasadzie "poidelka dla ptakow".

Osobiscie pokusilbym sie o zrobienie tego samemu. Mich ceramicznych teraz
skolko ugodno, mozna cos dopasowac, kranik tez kupic nietrudno a dziure w
ceramice mozna wywiercic wiertarka z wiertlem widiowym (bez udaru, z lekkim
naciskiem i czestym chlodzeniem wiertla, miejsce wiercenia najpierw podrapac
pilnikiem czy jakims kamieniem szlifierskim) albo poprosic o wywiercenie w
zakladzie szklarskim.

J.

1. Data: 2003-03-05 21:52:03

Od: "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informację

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
podrapac
> pilnikiem czy jakims kamieniem szlifierskim) albo poprosic o wywiercenie w

przekształcenie działki rolnej w budowlaną
wskażnik temperatury
Przeprowadzki - czy kradną?
skarga na spółdzielnię mieszkaniową
Jaka wanna