'Gejowski gen' nie istnieje

31. Data: 2019-09-20 06:46:55

Temat: Re: 'Gejowski gen' nie istnieje
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/09/2019 o 19:16, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> Według Monodrumistów świat stworzony został przez Mnogiego Drumę pod postacią
Plątwi
> Pierwotnej, z której narodziły się się słońca i planety.
> Jak widzisz, ma to proste odniesienie do teorii strun(struny, plątwia, węźliny).
> Monodrumizm nie ma świątyń ani kapłanów, nie modlimy się do Mnogiego Drumy, bo on
jest w
> naszej jaźni i od razu wie o nas wszystko.
> Ave Druma.

a swoja droga klasyka to klasyka
--
gazebo

32. Data: 2019-09-21 19:34:14

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:

> - brak źródła
> - oczywiście tytuł nie odzwierciedla treści.

Ło paczajta, tytuł zły. A treść?

The largest study to date on the genetic
Największe z dotychczasowych badań nad genetyką seksualności

genomes of nearly 500,000 people
bazujących na genomach niemal 500 000 osób

> Możesz uciekać.

Ano, liczba słów w zdaniach też się nie zgadza.
Fejk fejk fejk!

33. Data: 2019-09-27 18:45:39

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Sep 2019 18:55:08 +0100
doszła do mnie wiadomość <qm0fdr$ngt$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :
Skiorvensen napisał:
> [...]
<9...@g...c
om>

-homoseksualizm,30644

>jestem wariatem wsrod wariatow, w koncu w domu

Ciekawe co ja bym tu wygadywał, gdybym miał osobiste kontakty z Mnogim Drumą, takie
mnie
myśli kilka dni temu naszły.
--
,,Każdy, komu sprawia przyjemność maszerowanie w szeregu
przy dźwiękach muzyki, już przez to samo wywołuje we mnie

34. Data: 2019-10-05 18:43:41

Od: <test> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Więc jednak socjalizacja +hormony

Kłamiesz

>https://kopalniawiedzy.pl/genetyka-seksualnosc-geno
m-homoseksualizm,30644

Ale sugerujesz, ze w tym tekscie postawiono teze: 'Gejowski gen' nie
istnieje?

35. Data: 2019-10-06 04:47:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A jaki nadano artykuowi tytul przeczytales? To o co kaman?
Konkluzja jest taka ze zachowaniami seksualnymi ogolnie steruja nie do konca jeszcze
poznane kompleksy czy uklady grup genow, ktore jednak pojedynczo brane pod uwage nie
predystynuja nikogo do zachowan homo, one tylko moga wspierac tendencje wystymulowane
czynnikami socjalno-hormonalnymi.

Lewacy, nawracajcie się.
Etiopia
Goralenvolk: