Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

181. Data: 2014-01-04 16:49:29

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to sę sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 16:31, intuicjonista pisze:

> oj tam
> http://www.youtube.com/watch?v=ZGv0i_kXoxE&feature=p
layer_detailpage

Oj tam!
Albo raczej:

https://www.youtube.com/watch?v=ls7fhfbCNvE

Ewa

182. Data: 2014-01-04 17:26:43

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

layer_detailpage

> Oj tam!
> Albo raczej:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=ls7fhfbCNvE

fajne :))

ale tak od razu z wysokiego C :))))

183. Data: 2014-01-04 20:22:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 17:26, intuicjonista pisze:

layer_detailpage

> fajne :))
>
> ale tak od razu z wysokiego C :))))

Jak już spadać, to z wysokiego. ;)

Ewa

184. Data: 2014-01-04 21:28:06

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już spadać, to z wysokiego. ;)

Wiem - kobiety lubią być być widziane
i podziwiane - wyskość to ułatwia.

Ale ewnetualny upadek, w takiej sytuacji, bywa
bardziej bolesny. Rozumiem, że to odpowiednio
przećwiczyłaś/skalkulowałaś - czy idziesz
na żywioł - będzie co będzie? :))))

185. Data: 2014-01-05 13:49:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 21:28, intuicjonista pisze:

> [...]
>
> Ale ewnetualny upadek, w takiej sytuacji, bywa
> bardziej bolesny. Rozumiem, że to odpowiednio
> przećwiczyłaś/skalkulowałaś - czy idziesz

Nic z tych rzeczy. Po prostu czasami daję się ponieść ;)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Podkowi%C5%84ski-S
za%C5%82_uniesie%C5%84-MNK.jpg

Ewa

186. Data: 2014-01-05 13:51:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jan 2014 13:49:28 +0100, FEniks napisał(a):

> Nic z tych rzeczy. Po prostu czasami daję się ponieść ;)
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Podkowi%C5%84ski-S
za%C5%82_uniesie%C5%84-MNK.jpg

Jak to konik 3333-)

--
XL

187. Data: 2014-01-05 17:50:29

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic z tych rzeczy. Po prostu czasami daję się ponieść ;)
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Podkowi%C5%84ski-S
za%C5%82_uniesie%C5%84-MNK.jpg

przy takim uniesieniu
rozważania o upadku byłyby
conajmniej niestosowne :)))

188. Data: 2014-01-07 20:37:02

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-02 00:22, Ikselka pisze:

> Pogadaj o tym z Sedlakiem.
> http://pl.wikiquote.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Sedlak

Myślisz że te dwie w sumie sprzeczności ksiądz-naukowiec można połączyć?

189. Data: 2014-01-07 20:37:55

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-01 23:46, Ikselka pisze:
> [...]
8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html
> Ksiądz to też "normalny człowiek". O ile JEST ksiedzem.

No chyba jednak nie.. Ksiądz ma inne parytety niż zwykły człowiek.

190. Data: 2014-01-07 23:08:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jan 2014 20:37:02 +0100, Trybun napisał(a):

> Myślisz że te dwie w sumie sprzeczności ksiądz-naukowiec można połączyć?

Przeczytaj jego "Homo electronicus", to się dowiesz... i zapewniam,
przygotuj się na szok.

PS.

"Działalność naukowa

Włodzimierz Sedlak był naukowcem, którego działalność obejmowała wiele
różnych dyscyplin: bioelektronikę (której jest jednym z twórców),
archeologię, geologię, paleontologię, paleobiochemię, paleobiofizykę i
inne.

Do najważniejszych sformułowanych przez niego teorii należą:

koncepcje powstania życia przy istotnym udziale związków krzemu,
koncepcja bioplazmy,
koncepcja elektromagnetycznej natury życia.

Działalność badawczą rozpoczął tuż po ukończeniu studiów w latach 50. od
uczestnictwa w badaniach starożytnego hutnictwa w Górach Świętokrzyskich,
gdzie w 1957 roku odnalazł piryt na Łysej Górze, a w 1959 roku - łupki
żelaza ze starożytnego wytopu oraz opracował rekonstrukcję wytopu żelaza w
dymarce[1].

Badania paleontologiczne. Z warstw kwarcytowych kambru na Łysej Górze
opisał meduzy krążkopławów z rodzaju Camptostroma[2][3] oraz ślimaki[4].
Później odkrył struktury, które uznał za archeocjaty[5], jednak ostatecznie
wydzielił w odrębny nowo ustanowiony rząd fauny Corallicyathida (a w jego
obrębie dwa nowe rodzaje: Heliomiria (gatunek H. cyathioformis) i
Silimorpha (gatunek S. corallina))[6], o nieznanej przynależności do
gromady i typu (incerte sedis)[7]. W 1980 r. opublikował odkrycie licznych
skamieniałości w kwarcytach kambryjskich na południowych zboczach Łysej
Góry. Skamieniałości te uznał za pozostałości krasnorostów z rodzajów
Epiphyton i Erbina, potwierdzające postulowany przez Sedlaka
wczesnokambryjski wiek kwarcytów z Łysej Góry[8]. W późniejszym okresie
biologiczne pochodzenie struktur uznanych za Corallicyathida oraz glony
doczekało się krytyki[9][10]. Wiek kwarcytów z Łysej Góry uznany przez
Sedlaka na podstawie znalezionych przez niego skamieniałości za
wczesnokambryjski obecnie określany jest jako środkowo-górnokambryjski[11]

W 1959 roku Sedlak opublikował hipotezę na temat krzemowych początków
życia.

W roku 1967 rozpoczął pracę nad bioelektroniką, według której reakcje
chemiczne i procesy elektroniczne w organicznych półprzewodnikach są
związane zależnościami kwantowo-mechanicznymi i stał się jednym z jej
prekursorów na świecie. W 1967 roku opublikował też pracę, w której
pojawiła się wzmianka o możliwości istnienia bioplazmy - piątego stanu
materii obecnego jedynie w organizmach żywych. W 1969 roku sformułował
koncepcję elektromagnetycznej teorii życia mówiącą, iż wszystkie procesy
życiowe zachodzą na poziomie kwantowym dzięki sprzężeniom reakcji
chemicznych z procesami elektronicznymi w środowisku półprzewodnikowym
takim jakim są białka i przejawiają się emisją światła lub innych fal
elektromagnetycznych.

W książce Na początku było jednak światło wprowadził termin wszechpróżni
(wszechniebytu), opisujący pierwotną, nieskończoną próżnię, która istniała
przed powstaniem świata.
Twórczość

Włodzimierz Sedlak był autorem książek oraz ponad 250 rozpraw i artykułów
oraz scenariusza do filmu pod tytułem Krzem - pierwiastek młodości.
Najważniejsze pozycje jego twórczości to[12]:

Książki naukowe

Rola krzemu w ewolucji biochemicznej życia, Państwowe Wydawnictwo
Naukowe, 1967
Bioelektronika 1967-1977. Wydawnictwo PAX 1979
Postępy fizyki życia, Wydawnictwo PAX 1984
Kierunek - początek życia. Narodziny paleobiochemii krzemu, 1985.
Redakcja Wydawnictw Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Wprowadzenie w bioelektronikę, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1988

Książki popularnonaukowe

U źródeł nowej nauki. Paleobiochemia. Wiedza Powszechna, 1973
Bioelektronika - środowisko - człowiek, 1980. Zakład Narodowy im.
Ossolińskich.
Homo electronicus, 1980 (Państwowy Instytut Wydawniczy), 1994, 2005
(Wyd. Continuos)
Na początku było jednak światło, 1986 Państwowy Instytut Wydawniczy
Inną drogą, 1988 PAX
"

http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Sedlak
--
XL

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka