Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

41. Data: 2013-12-30 19:11:43

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 10:22:39 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-12-29 18:38, obywatel m...@g...com uprzejmie donosi:

Polski w sprawie ideologii gender.

8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html

> http://remekdabrowski.pl/wp-content/uploads/2013/12/
gender.jpg

Kolega dziś opowiadal mi w kontekście gender o reakcji jego 7 letniej córy na opcje
wyboru postaci w dyskotekowej tanecznej grze na otrzymanego pod choinke Xboxa (gra z
"zaszytrym w fabule" logo YMCA)
-"A JA CZCE BYC CHLOPAKIEM!"
;)

42. Data: 2013-12-30 19:13:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 10:04:35 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
permanentnie chcą wkurzyć żeby wykazać jaki jest mały a Maryja do nich:

> Raczej specjaly for ju POdstawilem się w miejsce faryzeuszy
> a ciebie pod Miriam...ale widzisz przecież to co chcesz.

Własnie w tym "POdstawianiu się miejsce" Go NIE-naśladujesz :->
--
XL

43. Data: 2013-12-30 19:15:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 19:10:31 +0100, Sara napisał(a):

> Tak, wyrocznio elegancji, zaiste czysta żenua, ten mój nieszczęsny
> guścior :)

Są gusty i guściki (o guściorach nie słyszałam, ale widac własnie
wprowadziłaś nową kategorię).
--
XL

44. Data: 2013-12-30 19:16:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 10:11:43 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
wyboru postaci w dyskotekowej tanecznej grze na otrzymanego pod choinke Xboxa (gra z

Może następczyni owej?
http://www.fakt.pl/Corka-Holland-z-dziewczyna-Chcemy
-slubu-i-dziecka,artykuly,223593,1.html
--
XL

45. Data: 2013-12-30 19:17:48

Od: LeoTar <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-30 16:07, Ikselka pisze:

> No popaczciepaństwo, a cóżrobi PO? - czepianie się Kościoła zamiast czynić
> konkretne kroki ku polepszniu bytu i perspektyw obywateli, zwłaszcza
> młodych. Pracy nie ma, młodzi za gtranicą mają dzieci, nie w Ojczyźnie,
> albo wegetują na śmieciowych umowach i zarobkach bez perspektyw na
> emeryturę,

Też mi przykład - jedna złodziejska organizacja godna drugiej. Dzielą
się tym z czego pospołu okradną społeczeństwo. Dlaczego Krk nie
występuje przeciwko tym, którzy w jakże krótkim czasie zgromadzili
ogromne fortuny ? Przecież jest to sprawka zarówno PO jak i "ludzi
władzy", którzy wywodzą się nie tylko z PO.

> a ci robią sobie igrzyska kosztem Kościoła, ludziom we łbach
> robiąc sieczkę i to właśnie z tego, co ostatniego cennego im pozostało w
> tym bagnie, a co ich trzyma jako tako przy życiu :->

Według Ciebie to niby Krk to ostoja czegoś cennego... A niby co takiego
oferuje ta Twoja ostoja ? Uległość wobec szeroko pojmowanej władzy, w
tym kościelnej i zamordyzm. Nachapać się ile się tylko da to dewiza
wszystkich ludzi władzy do których zaliczam również ludzi Krk.

--
LeoTar - Sunrise Services
LeoTar'a rozmowy o wychowaniu @ http://leotar.friko.pl/spring_2013/

46. Data: 2013-12-30 19:17:53

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-30 19:15, Ikselka pisze:

> Są gusty i guściki (o guściorach nie słyszałam, ale widac własnie
> wprowadziłaś nową kategorię).

Tak, tak, niektórzy bywają kreatywni i wprowadzają nowe. Kategorie.
A inni bazują tylko na tym, o czym słyszeli.
Taki los człowieka.

47. Data: 2013-12-30 19:19:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 19:17:53 +0100, Sara napisał(a):

> Tak, tak, niektórzy bywają kreatywni i wprowadzają nowe. Kategorie.
> A inni bazują tylko na tym, o czym słyszeli.
> Taki los człowieka.

No to powodzenia w tworzeniu 3-)
--
XL

48. Data: 2013-12-30 19:29:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 19:17:48 +0100, LeoTar napisał(a):

> Dlaczego Krk nie
> występuje przeciwko tym, którzy w jakże krótkim czasie zgromadzili
> ogromne fortuny ? Przecież jest to sprawka zarówno PO jak i "ludzi
> władzy", którzy wywodzą się nie tylko z PO.

Bo Kościół jest apolityczny i nie walczy z demokratycznie wszak wybraną
władzą państwową. To po pierwsze. Po drugie - nie jest organem wymiaru
sprawiedliwości (doczesnej), no coś Ci się popsztykało, głuptasku 3-)

> Według Ciebie to niby Krk to ostoja czegoś cennego... A niby co takiego
> oferuje ta Twoja ostoja ?

A przeczytasz chociaż? - to masz, przecież pisała od początku tego samego
specjalnie dla Ciebie nie będę:
http://www.ptg.gda.pl/index.php/publisher/articlevie
w/action/view/frmArticleID/214/

> Uległość wobec szeroko pojmowanej władzy, w
> tym kościelnej

No wiesz, jak by Ci tu, chyba po to się ją (władzę - jaka ona by nie była)
(także demokratycznie) sobie wybiera, żeby jej potem ulegać, nie? Wybierać
sobie (także demokratycznie) władzę po to, żeby zaraz potem z nią walczyć,
to jakaś schizofrenia byłaby w narodzie, jak sądzisz?
:->

> i zamordyzm. Nachapać się ile się tylko da to dewiza
> wszystkich ludzi władzy do których zaliczam również ludzi Krk.

Dobrze piszesz - LUDZI.
Ale KK ani wiary do tego nie mieszaj. Do "nachapywania" znaczy.

--
XL

49. Data: 2013-12-30 19:40:26

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL
PO jest razem z klerem, zapewnili klerowi z podatków naszych dobrobyt, to podział
wymyślony przez kler, bo PIS im więcej obiecuje.
A podstawą biedy w Polsce to przywileje kleru który straszliwie naród...kradnie, a im
naród biedniejszy to PIS atakuje PO udając że ich wina a kler popiera, bo jeszcze
więcej dostaną bo pis obiecuje...a tu pojawia się dno sakiewki, naród bieduje to PIS
na PO a że kler obu ma w kieszeni, to na wszystkich wokoło za swoje niszczenie Polski
i tak w koło wojtuś i burczkom się wmawia, że im płeć będą zmieniać i buraczki
zamiast za ryja zboczeńca, co mu z portfela podbiera i gwałci wnuki, z łapami na
innych bo ksiundź powiedział że obcinać mu kutas zarażonego będą i idiota wrzuca te
brednie podpuszony przez złodzieji i zboczeńców na grupy. Tańcują z Ikselką z
urodzenia z paraliżem mózgu, buraczaną chorobą weneryczną .

50. Data: 2013-12-30 19:55:41

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to sę sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to już co tam sobie kto interpretuje.

Fakty są faktami i nie da się ich dowolnie interpretować.

> Ależ przecież Ty łożysz na samolot dla premiera, żeby do Sopotu codziennie
> mógł plecieć, i na suknie dla premierowej, żeby godnie reprezentowała twą
> kieszeń - nie pultaj się tak więc, bo tylko ta część pieniędzy, która
> pochodzi ode mnie, idzie na KK. Każdy jak widzisz łoży na co chce :->

Ty chyba nie wiesz co to jest budżet państwa. A suknia premierowej czy
przeloty samolotem to mikronowa część tego co z budżetu centralnego i z
budżetów samorządowych doi Krk

> Nie narzucaj "całemu otoczeniu", że ktokolwiek coś Ci narzuca w kwestii
> wiary, bo to bzdura wierutna jest.

Religia w szkołach, armia wszędobylskich kapelanów, kapłani grający
pierwszoplanowe role w uroczystosciach państwowych, wszechobecność krzyża w
budynkach instytucji państwowych czy to nie jest narzucanie "jedynie
słusznego światopoglądu" ? Jesteś tak zaślepiona w swoim oddaniu tej
instytucji, że nie jesteś w stanie wyjść i stanąć obok na pozycji
nie-religianta.

> Jeżeli kiedyś z tzw czarnej godzinie
ostatnim odruchem woli wypowiesz znamienne "Boże!", będzie to tylko i
> wyłącznie TWÓJ wybór, jedyny naprawdę niezależny w całym Twoim życiu, jaki
> uczyniło przed Tobą już wielu równie zagorzałych przeciwników KK, co Ty.
> 3-)

Nawet w najtrudniejszych chwilach odwołuje sie do własnego umysłu a Twoja
"groźba" wzbudza tylko mój uśmiech. Z uległości i strachu przed nieznanym
takich jak Ty korzysta właśnie Krk. Nie jest zresztą jedyną organizacją
religijną, które wykorzystują maluczkich nie lubiących myśleć niezależnie.
Lepiej okazać uległość a będzie mi nagrodzone w ... przyszłym życiu w błogim
szczęściu. Wykorzystując ten strach i... umysłowe lenistwo przeciętnego
człowieka budują kapłani swoje szczęście na tej ziemi a nie w niebiesiech.

--
LeoTar - Sunrise Services
Moja biblioteczka:

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka