Geranium stapfianum

1. Data: 2005-06-10 18:10:28

Temat: Geranium stapfianum
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam [dziekuję Darczyńcy], listki ma z jasniejszym przebarwieniem wzdłuż
nerwów. Jest super :)) Ciekawa jestem czy jest uprawiany na grupie, jak zimuje ?
Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2005-06-10 18:41:24

Temat: Re: Geranium stapfianum
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Jun 2005 20:10:28 +0200, Zielka napisał(a):

> Dostałam [dziekuję Darczyńcy], listki ma z jasniejszym przebarwieniem wzdłuż
> nerwów. Jest super :)) Ciekawa jestem czy jest uprawiany na grupie, jak zimuje ?

Ja mam, ale od niedawna, wyczytałam na jakieś niemieckiej stronie, że
zimuje u nich bez problemu, że szybko sie rozrasta tworząc okrywowy
kobierzec. Zobaczymy jak u nas:)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-06-10 20:56:12

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam, ale od niedawna, wyczytałam na jakieś niemieckiej stronie, że
> zimuje u nich bez problemu, że szybko sie rozrasta tworząc okrywowy
> kobierzec. Zobaczymy jak u nas:)

Dziękuję :)) I jest już w TaBaza :))
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-06-11 05:43:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Jun 2005 22:56:12 +0200, Zielka napisał(a):

> Dziękuję :)) I jest już w TaBaza :))

To wyjątek:)
Ciężko opisywać rośliny z którymi nie ma się doświadczenia.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2005-06-11 08:44:38

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wyjątek:)
> Ciężko opisywać rośliny z którymi nie ma się doświadczenia.

W którym miejscu i gdzie jest? Przeglądam i nie mogę znaleźć, a z opisu mi
wynika, ze to mój bodziszek UFO :)

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2005-06-11 10:42:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2005 10:44:38 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> W którym miejscu i gdzie jest? Przeglądam i nie mogę znaleźć, a z opisu mi
> wynika, ze to mój bodziszek UFO :)

Geranium orientalitibeticum - to synonimy.
Zrób zdjecie, zobaczymy.

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2005-06-11 10:56:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Jun 2005 22:56:12 +0200, Zielka napisał(a):

> Dziękuję :)) I jest już w TaBaza :))

Krystyno masz tyle ciekawych roślin i robisz niezłe zdjecie, może powiesisz
coś w naszym serwisie?
Dla potomnych;)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2005-06-11 16:52:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Geranium orientalitibeticum - to synonimy.
> Zrób zdjecie, zobaczymy.

To ten bodziszek, mam go dwa lata, Bogusław R. jeszcze dłużej, myslę, że
można napisać, iż jest odporny na mróz. Porę kwitnienia przesunęłabym na
czerwiec.

Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2005-06-11 17:29:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2005 18:52:55 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> To ten bodziszek, mam go dwa lata, Bogusław R. jeszcze dłużej, myslę, że
> można napisać, iż jest odporny na mróz. Porę kwitnienia przesunęłabym na
> czerwiec.

Dzięki Kasiu:)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2005-06-11 18:03:16

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krystyno masz tyle ciekawych roślin i robisz niezłe zdjecie, może powiesisz
> coś w naszym serwisie?
> Dla potomnych;)

Niestety, ciągle jeszcze nie mam cyfrówki.
Do robienia zdjęć moich roślin "zmuszam" przyjaciół i znajomych.
Ale jak kwitnie coś ciekawego to akurat nikt nie przyjedzie :((
A mam tyle UFO i chciałabym Wam pokazać :))
Pozdrawiam, Krystyna

Jabłoń ,,Delikates,,
Tuja "Braband"
Re: Wysyłkowo?
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
Trytoma