Gęsty żywopłot w szybkim tempie.

1. Data: 2002-04-23 11:38:26

Temat: Gęsty żywopłot w szybkim tempie.
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna roślinę, która tworzy w ciągu 2-3 lat gęsty, zwarty od samej
ziemi żywopłot?
Informację proszę w miarę możliwości na priva.
AZ

2. Data: 2002-04-23 11:52:07

Temat: Re: Gęstyżywopłot w szybkim tempie.
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna roślinę, która tworzy w ciągu 2-3 lat gęsty, zwarty od samej
> ziemi żywopłot?
Ze od samej ziemi to sie pewnie pare osob domyslilo ale do jakiej wysokosci?
A te dwa lata to musza byc liczone od momentu wysiania nasion?
Tomek

3. Data: 2002-04-23 13:08:25

Temat: Odp: Gęstyżywopłot w szybkim tempie.
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja myślę, że bukszpan. Absolutnie nieprzepuszczalny dla wzroku. No i dorasta
"już" do 15 cm.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-04-23 17:06:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> samej
> wysokosci?
>
> Ja myślę, że bukszpan. Absolutnie nieprzepuszczalny dla wzroku. No i
dorasta
> "już" do 15 cm.

No wiesz co? Nie mogłaś wstrzymać się parę dni z odpowiedzią?

Pomijając Jury (dlaczego znowu tajne? tak bym wiedział komu mogę d...) to
się pytam Rafale, skąd te ramy [czasowe] to jak wyrok w wiezieniu do
odsiedzenia? (nawiasy? dobrze mówię?)

Czy np. nie sądzisz, że za tę wypowiedź Basia powinna już wygrać w kwestii
odpowiedź?
;-)))
Teraz już wiesz dlaczego zrezygnowałem z udziału. I podtrzymuję swoją
opinię.
Takie konkursy mijają sie z celem. Kto za pół roku - pisząc na listę -
będzie pamietać, że KTOSIE go oceniają?
Albo ..., a tam i tak wiem, że stoję na z góry przegranej pozycji (powód
pewnie jak zwykle ten sam).
Dlatego wycofuję się, na wcześniej upatrzone pozycje.
I tak będę robić swoje.
;-P
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

5. Data: 2002-04-23 17:28:34

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w
wiadomości

Hmm. U mnie to najwolniejsza roślina.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

6. Data: 2002-04-23 18:08:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Teraz już wiesz dlaczego zrezygnowałem z udziału. I podtrzymuję swoją
> opinię.
> Dlatego wycofuję się, na wcześniej upatrzone pozycje.

Co? Oddajesz mi pole bez boju? A fe! Nie godzi się!
Pozdrawiam :-))))))))))
Janusz

7. Data: 2002-04-23 18:08:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co? Oddajesz mi pole bez boju? A fe! Nie godzi się!

Chcesz powiedzieć, że mam szanse powalczyć tym razem?
Czyżby jedno zwycięstwo Cię usatysfakcjonowało?
Ale skoro ty ustępujesz to z kim mam powalczyć?
;-)))
[tu podaj listę ewentualnych przeciwników]

8. Data: 2002-04-23 18:40:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz powiedzieć, że mam szanse powalczyć tym razem?
Powalczyć? Tak. Ale czy wygrać???
> Czyżby jedno zwycięstwo Cię usatysfakcjonowało?
A skądże. Powygrywamy sobie dalej. ;-))))
> Ale skoro ty ustępujesz to z kim mam powalczyć?
Ja? Ustepuję? A gdzieś to wyczytał? Niedoczekanie! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2002-04-23 19:18:05

Od: "Tomek Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

modrzew
uklony
tn

10. Data: 2002-04-23 19:20:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powalczyć? Tak. Ale czy wygrać???
> A skądże. Powygrywamy sobie dalej. ;-))))
> Ja? Ustepuję? A gdzieś to wyczytał? Niedoczekanie! :-))))

Miałem taką cichą nadzieję, że sobie odpuścisz tym razem.
:-(
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

Ogrody w Pradze
test
Zobaczcie moje kwiatki