Getbot prośba

1. Data: 2005-12-11 09:15:01

Temat: Getbot prośba
Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Czy mógłby mi Ktoś przesłać na priv pełną wersję Getbota, lub podać jakieś
namiary skąd mogłabym go ściągnąć? Niestety nie mam muła, więc stamtąd nie
mogę. Będę wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam,
Kasia.

2. Data: 2005-12-11 09:21:03

Temat: Re: Getbot prośba
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Dec 2005 10:15:01 +0100, "kasik" <k...@i...pl> wrote:

> [...]
>namiary skąd mogłabym go ściągnąć? Niestety nie mam muła, więc stamtąd nie

Wyśle Ci po południu, jesli nikt inny do tej pory nie prześle (jesli
przesle to daj znać) bo akurat ściągam hurtem RICO od Dziuni i troche
mi to zajmie
Moolinea

3. Data: 2005-12-11 10:30:44

Od: "Ewelina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy mi ktos moze zdradzic co to jest ten caly getbot ???
no i ja tez bym poprosila jesli to mozliwe

Pozdrawiam
Ewelina (myszka07)

4. Data: 2005-12-20 07:34:11

Od: "Dorota " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> a czy mi ktos moze zdradzic co to jest ten caly getbot ???
> no i ja tez bym poprosila jesli to mozliwe
>
> Pozdrawiam
> Ewelina (myszka07)

Ja tez prosze o wytlumaczenie jak dziala ten program. Sciagnelam go, ale nie
moge go rozszyfrowac, niby sciaga, ale wszystko jak leci (reklamy itp
duperele, a obrazki takie miniaturki ze pozal sie).
Bede wdzieczna za wytlumaczenie.

Pozdrawiam
Dorota

Harry Hipo
[druty] bombki
Gobelin - pomocy
(szydełko) chwale się i dziękuje za pomoc
[spotkanie] Warszawa