Ginekolog Wrocław

1. Data: 2004-11-23 17:01:16

Temat: Ginekolog Wrocław
Od: "gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktos moze mi polecic dobrego ginekologa z Wrocławia to bylabym
wdzieczna. Najlepiej niech to bedzie ktos na kim sie poznaly z wlasnego
doswiadczenia. Odwiedzalam wiele gabinetow, ale...
Chcialabym pozanc takiego ktorego obchodzi los pacjentki, i nie zalezy mu
tylko i wylacznie na kasie. Prosze nie reklamujcie, bo chodzi o dosc powazny
problem. Fajnie byloby gdyby bylo to na fundusz zdrowia z gory dzieki

2. Data: 2004-11-23 17:15:57

Temat: Re: Ginekolog Wrocław
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

rozumiem Cie ze nie chcesz isc do pierwszego lepszego ginekologa; cos czuje
ze kilku juz masz za soba. trafia sie na roznych, co najlepiej moge
powiedziec, bo zawsze gubie wizytowki itd a potem dzwonie po numerach z
panoramy firm. no ale coz. mam 1 wizytwke, ktorej nie zgubie (poza tym
namiary na tego lekarza mam zapisane gdzie tylko sie da-tak na wszelki
wypadek).

pan dr nazywa sie Jan Szymanek. przyjmuje na Scinawskiej 24/26 (w takiej
dobudwce miedzy blokami; gabinet jest estetyczny czysty itd). nr tel to
3595390
mam za soba czeste wizyty u tego Pana. bardzo dobrze je wspominam, bo leczy
w sposob racjonalny (inni lekarze maja z tym problemy) a poza tym woli 2
razy sprawdzic jak nie jest do konca pewny niz na slepo odsylac pacjentke z
recepta.
dodatkowa rekomendacja to moja przyjaciolka. prowadzi wlasnie jej II ciaze i
ona jest zadowolona. nie ma problemow z dogadaniem sie, a najbardziej podoba
jej sie fakt, ze dba nie tylko o jej cial ale i o psychike, wszystkie obawy
stara sie zminimalizowac etc.

zycze szybkiego powroty do zdrowia
Lamia_

3. Data: 2004-11-23 21:38:48

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Nov 2004 18:15:57 +0100, "lamia_" <l...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>jej sie fakt, ze dba nie tylko o jej cial ale i o psychike, wszystkie obawy

Kurcze, chyba zaczne sie leczyc we Wroclawiu :) Szkoda tylko ze to tak
daleko :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

4. Data: 2004-11-24 10:14:36

Od: "MM" <k...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Od lat chodzę do dr Wojciechowskiego, przyjmuje na Pawłowa 6,
jestem zadowolona, nie jest drogi. Polecam.
Użytkownik "gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
powazny
> problem. Fajnie byloby gdyby bylo to na fundusz zdrowia z gory

brak żelaza i wit b12
Cukier i cholesterol
Czerniak na siatkowce
Ginkofar - czy warto?
Real picture of celebs Christina Aguilera